Ik ben op het gebied van RAID controllers niet zo heel bedreven, maar ik wil 2 nieuwe HD's gaan kopen, en deze op een FastTrak S150 TX2plus aansluiten omdat ik op mijn moederbord geen S-ATA controller heb. Ik neem aan dat dat zoiezo al gewoon mogelijk is? Zo ja, dan zijn de HD's die ik hierop wil zetten een: Western Digital Raptor 36 GB en een Hitachi Deskstar 7K250 250 GB, de Raptor voor me OS en de Deskstar voor me eh... films
Nou heb ik alleen een niet echt top of the line systeem, en ik vroeg me af om het wel slim was om dit te doen, dus een S-ATA RAID Controller te kopen, en deze 2 schijven, of om eerst gewoon me systeem te upgraden (wat beduidend duurder gaat worden).
Systeempje:
CPU: Intel Celeron 2Ghz
Mobo: Chaintech 9BJA3 (Intel 845, 5 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio)
Geheugen: 2x 256 MB SDRam
Hardeschijf: WD 2000JB 200Gb
VGA Plank: Club3D ATi RADEON 9600 PRO (Flashed naar XT)
Wat ik me dus afvraag is of me systeem niet de bottleneck kan worden voor S-ATA schijven, of dat het allemaal uberhaupt wel mogelijk zal zijn. Ik heb de FAQ al door zitten spitten, en verwijzingen naar site's e.d. ben ik ook allemaal erg blij mee.
Systeempje:
CPU: Intel Celeron 2Ghz
Mobo: Chaintech 9BJA3 (Intel 845, 5 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio)
Geheugen: 2x 256 MB SDRam
Hardeschijf: WD 2000JB 200Gb
VGA Plank: Club3D ATi RADEON 9600 PRO (Flashed naar XT)
Wat ik me dus afvraag is of me systeem niet de bottleneck kan worden voor S-ATA schijven, of dat het allemaal uberhaupt wel mogelijk zal zijn. Ik heb de FAQ al door zitten spitten, en verwijzingen naar site's e.d. ben ik ook allemaal erg blij mee.