Toon posts:

Cable Wanadoo Premium problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sindskort een probleem. Het gebeurt steeds vaker dat ik een site niet kan bereiken terwijl iemand anders die site wel gewoon kan bereiken. Vaak is het zo dat als ik via de router (Draytek 2200E Firmware versie 2.8) opnieuw verbinding maak ik ineens wel bij die site kan. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb nu al een jaar Cable Premium en via de router en heb nooit problemen gehad. Ik krijg nu echter steeds vaker het bovenstaande probleem.

Waar kan het aan liggen dat opeens sommige sites niet "gevonden" worden terwijl m'n buurman er dan wel gewoon bij kan?

Ik vind het een heel vreemd probleem.

Hoop dat iemand er iets meer over kan vertellen.

Tnx en Ciao Mikey,

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Hoe heb je je DNS ingesteld, laat je je router als DNS server fungeren of heb je handmatig een server opgegeven in je pc? Had dit zelf wel eens met een alcatel routertje en toen heb ik maar handmatig de dns server van de provider in m'n tcp/ip eigenschappen ingevoerd

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wanadoo is brak :)
Ik heb er opeens ook last van en idd zorgen voor een nieuw IP adres (door opnieuw te connecten) zorgt ervoor dat de andere helft van de sites wel werkt 8)7

Maar ik had hier gedurende een weekje last van, dus misschien ff een weekje wchtten :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Ik heb dus exact hetzelfde probleem !! Heb net ook een topic gestart hierover (Slechte internetverbinding Casema/Wanadoo Cable)

Inderdaad nooit last van gehad alleen de laatste tijd en het wordt steeds erger. Soms moet ik een paar keer achter elkaar de verbiding opnieuw maken om een pagina te bezoeken...

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 09:13
Dan heb je zeker een COM21 modem? Het lijkt erop dat er en Euronet Router naar de knoppen is, want bij de sites die het niet doen eindigt de tracert ergens in het europnetnetwerk. Dit is overigens al een paar keer eerder gemeld hier op GOT. Duurt overigens al bijna 2 weken: Verwijderd in "Casema BB/Wanadoo Cable krijgen wéér upg..."

Verwijderd

Heb inderdaad een COM21 modem.

Heb het volgende gevonden op de wanadoo site: http://forum.wanadoo.nl/viewtopic.php?t=7265

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Ik heb er ook last van en heb nu een nieuwe modem aangevraagd, want het schijnt met die motoroloa modem niet zo te zijn.
Pagina: 1