[Quark X-press] Pantone updates?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 21:00
Hier op mijn werk gebruiken we Quark Xpress Passport 4.03.
Helaas moeten willen we de pantone kleur 7493 gebruiken, echter kent Passport deze niet (het is een vrij nieuwe kleur).

Het drukwerk moet ook in pantone kleur worden aangeleverd, dus simpelweg converteren naar CMYK zit er niet in.

Nu heb ik wel zitten zoeken op de Quark site, maar ik kan nergens een update voor de Pantone kleuren vinden :? Ik weet dat Adobe deze wel heeft voor zijn producten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

gebruik je toch gewoon consequent een andere en zeg je tegen de drukker dat ie het in 7493 moet drukken. Net zo makkelijk.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Gewoon in je kleurwaaier kijken, uit welke kleuren deze is opgebouwd in CMYK, dan gewoon een nieuwe kleur aanmaken, met de goede waardes en met de naam PANTONE 7493. Of idd gewoon doen war OzBoz zegt, is mischien nog wel makkelijker.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Freddy_Fish schreef op 12 juli 2004 @ 12:59:
Gewoon in je kleurwaaier kijken, uit welke kleuren deze is opgebouwd in CMYK, dan gewoon een nieuwe kleur aanmaken, met de goede waardes en met de naam PANTONE 7493. Of idd gewoon doen war OzBoz zegt, is mischien nog wel makkelijker.
Dat wat jij noemt moet je ook niet doen, of je moet zeker niet vergeten aan te geven dat de nieuwe kleur een spot-color is. Anders krijg je alsnog 4 films.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Uiteraard, geef je aan dat het een spot color is, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Pagina: 1