Toon posts:

KPN ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al voor een aantal jaar kpn adsl en ik download regelmatig muziek en films.

Nou heb ik een tijdje geleden begrepen als je te veel download dan kan je een boete krijgen

Nou is mijn vraag wanneer krijg je nou een boete (Als je hoeveel download (geef maar een ruime schatting)

Als ik dit niet mag vragen ivm de regels moet je er maar een slotje opgooien

Verwijderd

Welke provider heb je ? Op hun website staat vast wel wat de regels zijn!

Verwijderd

Moah niet mogen vragen is natuurlijk overdreven, maar je had misschien wel even kunnen zoeken met de search.

Maar ik kan je vertellen dat je de "fair user" qouta waarschijnlijk wel niet zal halen hoor. ;)

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-02 16:30

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Wat bedoel je met een boete ? In de algemene voorwaarden c.q. Fair Use Policy van je provider staat wel omschreven wat je eventuele beperking is.

You are NIJL-ed!

Verwijderd

Na een minuut zoeken:

Fair Use Policy

In principe kunt u onbeperkt internetten en zoveel up- en downloaden als u wilt. Toch zijn er grenzen aan het gebruik. Bijvoorbeeld wanneer u zoveel dataverkeer genereert dat het een overlast vormt voor de andere gebruikers. Planet Internet behoudt zich in dat geval het recht voor om bij overschrijding van de redelijke grenzen van internetgebruik op individuele basis maatregelen te treffen. Dit geschiedt eerst middels een waarschuwing. Bij herhaling van excessief gebruik krijgt de abonnee het advies om te upgraden naar een hogere abonnementsvorm. Bij een derde overschrijding van de redelijke gebruiksgrenzen kan Planet Internet ertoe overgaan de abonnee (tijdelijk) af te sluiten.
Planet Internet wil hiermee voorkomen dat haar abonnees de dupe worden van een enkeling die excessief gebruik maakt van de voorzieningen. Zo kan iedereen met een Planet Internet abonnement blijven genieten van de talloze mogelijkheden van het Internet.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over datalimieten, de FUP en eventuele naheffingen voor traffic kan je provider je alles tot in detail vertellen. Als ze dat niet kunnen, dan kunnen ze je sowieso geen 'boete' geven. Bovendien is over dit onderwerp al meer dan genoeg gepost; deze gaat dan ook dicht ivm gebrek aan eigen research. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.