Toon posts:

(me) internet en explorer fouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bijna elke keer als ik de pc opstart geeft hij een explorer fout en hij herstelt zich weer. Maar als ik dan op het internet wil maak ik verbinding maar de pc verzendt dan meer dan dat hij ontvangt. Ik heb al ad-aware gedraaid en de virus scanner er ook al over heen gedraaid, ik heb ook al een nieuwere versie van internet explorer (6.0) er over heen gedraaid maar hij blijft het doen. Wie weet wat ik er nog meer aan kan doen 8)7

Ik heb een 56k modem,verbinding maken doet hij wel als je dan gaat kijken onder in de werkbalk bij de verbinding kun je zien dat hij meer verzendt dan ontvangt.
Zodra je IE opent sluit hij zichzelf weer af

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 14:13 ]

Verwijderd

Wat een info , welke fout ? Hoe zit je geconnecteerd ? Blijkbaar doet IE het wel. Hoe weet je dat je meer verzend dan ontvangt ?
Of te wel , geef eens wat meer informatie , mijn glazen bol is in revisie !

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 23:12

JohnD

Bernd

met ^^

maar je kan natuurlijk ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] even doorlezen. adaware haalt niet alles weg

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:07

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die explorer fouten komen 9 van de 10 kansen door brak geheugen of verkeerde timings (eigen ervaring onder w98 :X )
Maar zou wel handig zijn als je je specs even post :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
The_Eagle schreef op 12 juli 2004 @ 11:30:
Die explorer fouten komen 9 van de 10 kansen door brak geheugen of verkeerde timings (eigen ervaring onder w98 :X )
Maar zou wel handig zijn als je je specs even post :)
En de andere keer dat het niet door brak geheugen komt ligt het meestal aan het feit dat de windows installatie redelijk overhoop ligt.. (Is mijn ervaring tenminste..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows er al twee keer overheen gedraaid en het geheugen ook al getest maar dat mag niet baten zijn er misschien nog andere suggesties

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 10:49
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 09:09:
Ik heb windows er al twee keer overheen gedraaid en het geheugen ook al getest maar dat mag niet baten zijn er misschien nog andere suggesties
overheen gedraaid
Ik denk dat daar je probleem zit. Probeer eens een fresh install. En probeer je geheugen eens te testen met memtest.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1