Belangrijk nieuws voor het TSC en D2OL project:
In ieder geval: ga geen MF doen op 13, 14 en 15 juli. Zo gauw als de servers weer online zijn bij TRI zal er veel tegelijk opgestuurd worden door alle users, dus blijf voorzichtig met een MF ook nadat de servers weer punten accepteren.
Ik wil iedereen vragen hun client dinsdagavond offline te zetten, zodat de kans van verlies van punten zo laag mogelijk is. Vrijdag zal het project hoogstwaarschijlijk weer volledig operationeel zijn, misschien donderdag al als alles meezit.
Zorg ervoor dat je genoeg in je buffers hebt staan, anders kom je zonder werk te zitten. Om gewoon maar voorzichtig te zijn stel ik voor 6 dagen werk te bufferen, zodat we zelfs het weekend door kunnen komen in het geval dat de upgrade compleet misloopt. Meer bufferen mag natuurlijk altijd.In order to facilitate a utility upgrade here at TRI, we are currently scheduled for a complete power outage for Wednesday July 14th. There is a rain date for the 15th. All TRI servers will be down as this affects our generator as well.
We do not co-locate our servers so the outage will include email and this website. Teams, please do not plan to do any data dumps on these days (or, for that matter, late on the 13th). Please fill your task list and crunch until we get back.
Happy Crunching!
In ieder geval: ga geen MF doen op 13, 14 en 15 juli. Zo gauw als de servers weer online zijn bij TRI zal er veel tegelijk opgestuurd worden door alle users, dus blijf voorzichtig met een MF ook nadat de servers weer punten accepteren.
Ik wil iedereen vragen hun client dinsdagavond offline te zetten, zodat de kans van verlies van punten zo laag mogelijk is. Vrijdag zal het project hoogstwaarschijlijk weer volledig operationeel zijn, misschien donderdag al als alles meezit.