Ik heb de FAQ gelezen, maar daarmee kwam ik er ook niet helemaal uit. Mn tv-out doet het prima, met kleur ook enzo, maar er is op mn TV beeld een zwart kader om het beeld. Hoe krijg ik dit weg? Ik heb een geforce 4 mx 440 SE.
Een mogelijkheid is om TV-Tool te downloaden en de TV met dat programma op fullscreen te zetten.
Soms heet het gewoon 'overscan' in de standaard drivers van je videokaart.
Maar dan heb je met sommige kaarten kan dat je de buitenste rand weer kwijt bent.
Maar dan heb je met sommige kaarten kan dat je de buitenste rand weer kwijt bent.
Senile! Senile Oekaki
Ik heb dit ook gehad, maar mijn drivers (ati radeon 9100) hebben een soort van zoomfunctie, en ik kon hem zo full screen klikken!
Ook de resolutie van je monitor veranderen wil wel eens helpen.
PS, de zwarte rand, heb je die altijd, of alleen bij bijvoorbeeld films. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een breedbeeld film afdraait op een 4:3 scherm, dan heb je altijd zwarte rand
Succes in ieder geval!
Ook de resolutie van je monitor veranderen wil wel eens helpen.
PS, de zwarte rand, heb je die altijd, of alleen bij bijvoorbeeld films. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een breedbeeld film afdraait op een 4:3 scherm, dan heb je altijd zwarte rand
Succes in ieder geval!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Bedankt voor het meedenken allemaal, het is dus (nog) niet gelukt. Het zal inderdaad wel iets met overscan te maken hebben. Ik laat het maar zo, want het gaat toch niet lukken en het is niet extreem storend ofzo. Voor alle duidelijkheid (voor de poster hierboven) het gaat dus niet om een gevalletje 16:9 op een 4:3 beeld, dat soort balken zijn het niet. Het is gewoon een soort schilderijlijstje van een cm of 2 a 3 om het beeld.
Verwijderd
tip1: als je een film kijkt op tv out schijnt het beter te zijn je flikkerfilter juist UIT te zetten
tip2: mijn tv kan het beeldvenster aanpassen, probeer dat ook eens
tip2: mijn tv kan het beeldvenster aanpassen, probeer dat ook eens
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 18:38 ]
Pagina: 1