Woei! Het was zo te zien geen eenmalige flush actie van de zandster(ren) want vandaag staan ze wederom op #1 met een hele nette flush!
Zo mag ik het graag zien mensen! De nieuwe folders behouden hun plekje en dan zien we het koude fusie team dat zich een weg naar de derde plek heeft weten te flushen!
Gefeli met jullie verjaardag mannen (en evt. vrouwen)!
Hetzelfde verhaal gaat weer op. We flushen als team ruim 3k minder en we stijgen hiermee twee plaatsen in de daily hitlijst. Hoewel dit een raar soort verband lijkt, hoop ik dat jullie deze trend doorbreken want helemaal niets flushen gaat vast niet in een daily #1 resulteren
Verder zien we vandaag de namen van de leden die ons gisteren hebben gejoined en we verwelkomen Googolplex en jocheminaustralie!
Ik hoop dat Googolplex zijn naam hier eer aan gaat doen!
En ik hoop dat jullie beiden grazige en groene weilanden zullen treffen op jullie weg naar de top!
Tot slot nog mijn gelukwensen aan Tamarinde, Express_PC en Tibors vanwege het behalen van een noemenswaardige mijlpaal! Gefeli!
Zo mag ik het graag zien mensen! De nieuwe folders behouden hun plekje en dan zien we het koude fusie team dat zich een weg naar de derde plek heeft weten te flushen!
Hetzelfde verhaal gaat weer op. We flushen als team ruim 3k minder en we stijgen hiermee twee plaatsen in de daily hitlijst. Hoewel dit een raar soort verband lijkt, hoop ik dat jullie deze trend doorbreken want helemaal niets flushen gaat vast niet in een daily #1 resulteren
Verder zien we vandaag de namen van de leden die ons gisteren hebben gejoined en we verwelkomen Googolplex en jocheminaustralie!
Ik hoop dat Googolplex zijn naam hier eer aan gaat doen!
Tot slot nog mijn gelukwensen aan Tamarinde, Express_PC en Tibors vanwege het behalen van een noemenswaardige mijlpaal! Gefeli!
Folding@Home hitparade van 2004-07-11 Top 30 daily flushing members: (98/1227) = 8%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
0 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: Googolplex, jocheminaustralie, |
0 retirements |
Aantal leden: 1227 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy