Toon posts:

Modificatie van a80. TIPS/TRUUKS ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn inmiddels een aantal mensen bezig geweest met de firmware van de a80.
zie bv. http://powershotfan.de.tk/

of zoek is op firmware a80 op google groups.

Mijn vraag is:
a ) Heeft hier iemand meer informatie over.
b ) is er al iemand die een tweak in de camera gedaan heeft.

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Lol, ziet er interessant uit. Aangezien de camera van m'n ouders is zal ik voorlopig van die firmware afblijven, maar 't ziet er in ieder geval mooi uit:
- Blendeneinstellungen < 2.8 oder > 8
- mehr Pixel auf dem CCD
- Belichtungszeiten < 1/2000 s

Had met niet iets in dezelfde trant voor de Eos 300D die daardoor de (bijna) volledige functionaliteit kreeg van de 10D?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd

Thierryziezo schreef op 12 juli 2004 @ 11:07:
Lol, ziet er interessant uit. Aangezien de camera van m'n ouders is zal ik voorlopig van die firmware afblijven, maar 't ziet er in ieder geval mooi uit:
- Blendeneinstellungen < 2.8 oder > 8
- mehr Pixel auf dem CCD
- Belichtungszeiten < 1/2000 s

Had met niet iets in dezelfde trant voor de Eos 300D die daardoor de (bijna) volledige functionaliteit kreeg van de 10D?
Die instellingen krijg je juist NIET door de firmware update:
Dinge wie

Blendeneinstellungen < 2.8 oder > 8
mehr Pixel auf dem CCD
Belichtungszeiten < 1/2000 s
...
könnt Ihr gleich mal wieder vergessen, denn dies kann man der A80 durch keine Firmware der Welt angedeihen lassen. Wer also gehofft hat, seine A80 irgendwann einmal per Firmwareupdate zu einer kleinen EOS aufrüsten zu können, sollte besser anfangen sein Sparschwein zu mästen.
"Dingen zoals [...] kun je gelijk weer vergeten, want die kan de A80 met geen enkele Firmware van de wereld verkrijgen. Wie hoop heeft dat hij zijn A80 kan uitrusten met een Firmware van EOS kan maar beter gelijk beginnen met zijn spaarpot kapot te gooien.".

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 11:31 ]

Dit topic is gesloten.