WTF=Y,Pb/Cb,Pr/Cr ?

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomBoom_64
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02 01:30
De Sanyo-Z2 beamer kent een 3-weg ingang Y,Pb/Cb,Pr/Cr.
Weet iemand of deze met SCART danwel VGA is af te koppelen? (voor koppeling met een videorecorde danwel computer) Ik kan er maar geen duidelijke info over vinden! B)

Mogelijk iemand ervaring met SCART naar DVI koppeling? :?

"de prutser!" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:55
YUV :? component dus. daar staat het voor. geloof niet dat dat makkelijk op een scart aan te sluiten valt.

[ Voor 90% gewijzigd door Maverick op 12-07-2004 00:19 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Deze ingang is 'gewoon' een component-ingang die dus bestaat uit 3 componenten.
Er zijn geloof ik wel convertors die een RGB-signaal omzetten naar component, maar je kunt beter een DVD-speler kopen die progressive component uitstuurt (en daar zijn er genoeg van) of een speler die via DVI uitstuurt, bij voorkeur 720p (dan hoeft de Z2 niet te scalen en te deïnterlacen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

Voor de xbox kun je bijvoorbeeld een kabel kopen zodat je een component-uitgang hebt. Als je je xbox ook nog in ntsc-mode zet kun je 720p uit laten sturen.

Maar je kunt natuurlijk ook een 'gewone' dvd-speler kopen. Ik zou wel zeker proberen gebruik te maken van de componentingang van je beamer, want deze geeft absoluut de allerbeste beeldkwaliteit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 23:50

Jag

DVI is nog beter natuurlijk, maar dan moet je wel of een pc of een DVD speler met DVI output hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomBoom_64
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02 01:30
Thanks for your support!

YUV dus, Ok! :>

Meteen maar andere aparatus aanschaffen is ff voor mij geen optie maar natuurlijk een gegarandeerd resultaat _/-\o_

Begrijp ik het goed dat de XBOX een SCART uitgang heeft waar een SCART-naar-COMPONENT kabel voor te krijgen is? B)

Is er mogelijk een vonkentrekker daar buiten die enige specificaties van YUV heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

BoomBoomSate schreef op 14 juli 2004 @ 22:26:[..] Begrijp ik het goed dat de XBOX een SCART uitgang heeft waar een SCART-naar-COMPONENT kabel voor te krijgen is? B)
[..]
De xbox heeft geen scart-uitgang, maar een eigen interface. Er zijn wel kabels te krijgen die je hierop kunt aansluiten, die vervolgens een component-aansluiting realiseren zoals jij die nodig hebt. Geloof dat ze die zelfs bij Dixons hebben.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1