Hallo Mede GoT-ers,
Ik heb een redelijk vaag probeempje. Ik heb sinds kort een nieuwe brander in m'n systeempje zitten, een Samsung SW-252F (gewone IDE cd(r) fikker, geen dvd oid). Nu is het zo dat bij de IDE post van de bios (primary master: dit, primary slave: dat, etc) slechts SOMS mijn brander gevonden word. Ik heb er nog geen regelmaat in kunnen ontdekken.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- IDE kabel vervangen,
- HDD's eruit getrokken,
- Voeding vervangen,
- CD brander teruggebracht naar de winkel waar hij et vervolgens perfect deed,
- Bios geflashed.
Tevens is et zo dat als ik naar het tabje BOOT ga in mijn bios, mijn systeem gewoon voor ong. 10 secs hangt, en daarna weer tot leven komt.
Ook nog ff flink ge-google-d naar een soortgelijk probleem, mocht ook niet baten.
Dus, wie weet et?
Specs:
Mobo: Asus A7V8X-X
Proc: AMD XP 2400+
RAM: 768 MB DDR (333)
Brander: Samsung SW-252F\
(meer specs op verzoek
)
Ik heb een redelijk vaag probeempje. Ik heb sinds kort een nieuwe brander in m'n systeempje zitten, een Samsung SW-252F (gewone IDE cd(r) fikker, geen dvd oid). Nu is het zo dat bij de IDE post van de bios (primary master: dit, primary slave: dat, etc) slechts SOMS mijn brander gevonden word. Ik heb er nog geen regelmaat in kunnen ontdekken.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- IDE kabel vervangen,
- HDD's eruit getrokken,
- Voeding vervangen,
- CD brander teruggebracht naar de winkel waar hij et vervolgens perfect deed,
- Bios geflashed.
Tevens is et zo dat als ik naar het tabje BOOT ga in mijn bios, mijn systeem gewoon voor ong. 10 secs hangt, en daarna weer tot leven komt.
Ook nog ff flink ge-google-d naar een soortgelijk probleem, mocht ook niet baten.
Dus, wie weet et?
Specs:
Mobo: Asus A7V8X-X
Proc: AMD XP 2400+
RAM: 768 MB DDR (333)
Brander: Samsung SW-252F\
(meer specs op verzoek
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling