Toon posts:

stille notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een nieuwe notebook en heb geen specifieke voorkeur voor een bepaald merk of model. De belangrijkste vereiste is dat 'ie geruisarm danwel geruisloos is. En dan bij voorkeur ook nog een mobiele (+- 2 kg) met Windows XP Pro en WLAN ondersteuning. Ingebouwde CD/DVD is niet per se nodig, maar BlueTooth zou wel weer handig zijn.

Zou graag reacties zien van mensen die uit eigen ervaring een systeem dat matched met deze criteria kunnen adviseren.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

t is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet...

zoek s wat laptops die redelijk matchen aan je criteria bij de bekende merken: acer,asus,dell,hp enz. die kan je dan hier posten om te kijken wat de andere tweakers ervan vinden
tip: lees de faq

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20

Metalrick

tcpdump ninja

vrijwel elke laptop/notebook is stil en geruisloos totdat je hem zwaar gaat belasten dan gaat de cpu fan harder en krijg je geluid maar zelfs dan maakt het nog weinig geluid. veel succes met het maken van je keuze!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 14:21

makje

Professioneel prutser

Hier staan ook allemaal mogelijke kandidaten in verschillende categoriën met uitleg van de gemaakte keuzes. Vooral de special Ultra portable lijkt me interessant voor je...

9800x3d

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Het is heel simpel. En zoals DoD Ceberus al zei, je moet wel wat onderzoek plegen...

Pak een Centrino laptop zoals de Dell X200 en je bent klaar.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

neem een asus s5 (zoals in de bbg beschreven) en steek hier een pccard in met bloetoet.

ping 127.212.23.124

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:23
Apple Ibook
- klein
- licht
- mogelijkheid tot Wlan
- mogelijkheid tot Bluetooth

Of elke andere Centrino met bluetooth ondersteuning en laag gewicht zie reply boven me

zelf heb ik een Acer aspire 2012WLMI,
- weegt iets meer dan 3Kg
- 54Mbit Wlan
- optionele Bluetooth
- +-5uur normale werktijd

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals makje en DoD Cerberus aangeven kan je eens beginnen met zelf het eea uit te zoeken. In dit subforum staan vele [ervaringen]-topics met genoeg informatie en tips hierbij.

Kort geleden is ook nog eens een best buy guide verschenen, waarin dit onderwerp (portable) extra wordt behandeld. Het lijkt me best handig eens een kijkje te nemen in deze guide, en daarnaast ook de vele linkjes te volgen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.