sinds topic report wordt SM minder bezocht door modjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd het idee dat SeM een beetje in het verdomhoekje is komen te liggen bij de modjes. Topics die via een TR worden aangekaart worden over het algemeen snel opegapkt alleen ik heb nu al 2 keer gehad dat een topic van me in SeM een tijd blijft staan voordat er naar gekeken wordt.

voorbeeld
[rml][ HK] beetje link topic*[/rml]
en mijn huidige
[rml][ SG] Mag dit topic weer open of nieuw[/rml]

Dit terwijl SeM toch was voor de meer spoedeisende dingen. Ik geef toe mijn 2e is niet spoedeisend

P.S. Dit is ook niet om aandacht te vragen voor mijn huidige vraag in SeM

Het is moeilijk te zien of dit met andere topics ook gebeurt, maar mischien is het een aandachtspuntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je al twee keer gehad hebt dat een topic blijft staan, hoeveel heb je er geplaatst? Wellicht was er toen toevallig een of andere crewmeet - je kunt beter naar de verhouding kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

volgens mij staan er al sinds tijden minder topics open dan ooit tevoren :) Misschien heb je dan net pech, maar vroeger kwam het ook weleens voor dat er zo af en toe een topicje bleef staan omdat het pas laat gezien was.

Ikzelf zie niet echt een trend, maar ik kan het ook mishebben natuurlijk. :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat eerste topic was al wel snel gezien door crew, dat is een beetje het idee ervan. Blijkbaar vonden we het zelf niet zo spoedeisend dat we allemaal mensen in gingen schakelen. Dat tweede topic was ook allang gezien en gewoonweg niet "spoedeisend" genoeg bevonden dat er een GM ingeschakeld werd.

Stel dat er wel iets heftigs gebeurt, dan ziet elke mod dat dan. Op dat moment zal zo'n mod ook snel zorgen dat iemand die online is en daar kan modden ervan op de hoogte gebracht wordt. Dus als het echt snel moet zijn en het is ook echt nodig, dan is schop een modje een betere manier om meer mods attentie te pakken te krijgen :).

Een Topic Report wordt namelijk alleen in de topiclijst van een forum gezien als je in de topiclijst van dat forum kijkt én je er kan modden. Daarnaast kijken lang niet alle GM's in alle topicreports van forums die niet bij "hun" straatje horen. SM's worden over het algemeen door veel meer mods gelezen :).

[ Voor 20% gewijzigd door JvS op 11-07-2004 23:17 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 07:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik moet zeggen dat topics dat te maken heeft met DO , heel erg snel worden opgepikt. Daar moet je dus aan denken tijdens: problemen over icons / flamewars / pr0n / warez etc. Ik kan je garanderen dat ik afgelopen 3 topics over iets, binnen een kwartier per topic op weg waren geholpen naar een ander gedeelte van het forum :)

Ik moet zeggen dat het soms wel eens lang duurde voordat er iemand ingrijpte , maar niet iedereen heeft tijd in overvloed. Sommige liggen 's nachts vroeg op bed, of sommigen moeten werken etc. etc.
SM's worden over het algemeen door veel meer mods gelezen .
Dat is altijd goed, ik merk het ook wel eens als ik iemand (een mod) aanspreek op ICQ.
Ik baal er soms weleens van dat niet alle mods access hebben tot dat gene wat er juist moet gaan gebeuren. Dus een move , of e.d. Wat dat betreft zou een paar extra GM's niet verkeerd zijn :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

outerspace schreef op 12 juli 2004 @ 01:02:
Dus een move , of e.d. Wat dat betreft zou een paar extra GM's niet verkeerd zijn :)
Ik wil hier wat over kwijt: stel dat jij vindt dat een bepaald topic uit PW richting SA moet en de GM weet zelf niet zeker of de move rechtsgeldig is, dan slaat hij het SM topic gewoon over. Diegenen die hier het beste over kunnen oordelen zijn de PW mods (en evt ook SA mods). Topicmoverequests zou je trouwens ook via TR's moeten doen, zoals ook in de SM sticky staat uitgelegd (minder ernstige zaken zoals topicmoves) ;)

Terugkomend op het idee van de topicstarter: het is onzichtbaar voor jou, maar SM topics worden over het algemeen vrij snel opgepakt. Elke dag staan er 10 tot 40 slotjes in SM, terwijl je zelf maar 0 à 5 open topics ziet. Dat vind ik zelf wel netjes genoeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 12-07-2004 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

TrailBlazer schreef op 11 juli 2004 @ 21:33:
Ik heb de laatste tijd het idee dat SeM een beetje in het verdomhoekje is komen te liggen bij de modjes.
Neuh, da's niet correct :)
Topics die via een TR worden aangekaart worden over het algemeen snel opegapkt alleen ik heb nu al 2 keer gehad dat een topic van me in SeM een tijd blijft staan voordat er naar gekeken wordt.

voorbeeld
[rml][ HK] beetje link topic*[/rml]
en mijn huidige
[rml][ SG] Mag dit topic weer open of nieuw[/rml]
Ja, soms moet er overlegd worden, of laten GMs zoals hierboven gezegd het over aan de 'residential' moderator(s) van het desbetreffende subforum. Je tweede SeM bleef zo'n 5 uur open staan: absoluut niet slecht voor een zondagmiddag èn een niet-spoedeisende SeM ;)
Dit terwijl SeM toch was voor de meer spoedeisende dingen. Ik geef toe mijn 2e is niet spoedeisend

P.S. Dit is ook niet om aandacht te vragen voor mijn huidige vraag in SeM

Het is moeilijk te zien of dit met andere topics ook gebeurt, maar mischien is het een aandachtspuntje
Nouja, zoals uitgelegd: SeM wordt door meerdere moderators, inclusief GMs, in de gaten gehouden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Modjes zijn gewoon lui en doen geen ene reet :(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:48

momania

iPhone 30! Bam!

Merely schreef op 12 juli 2004 @ 16:16:
* momania slaps Merely..

STFU! :* O+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merely schreef op 12 juli 2004 @ 16:16:
Jij kan het weten

/me is with stupid ^^ ;)

Ik gebruik SM eigenlijk nooit meer sinds de invoering van de TR. Misschien ben ik te weinig aanwezig om het heftige mee te maken ;) Al betwijfel ik dat zelf :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 20:50 ]

Pagina: 1