Heb hier een mooie virusvrije omgeving onder winxp draaien, maandje oud en alle patches aan board. Maar nu mijn comp zo stil is na wat fan aanpassingen viel me het geratel van de HD op. Dit duurde al de hele dag. Dacht eerst dat hij wat aan het scannen was op handtekeningen, maar 6 uur zou hij wel klaar moeten zijn. Even met filemon gekeken. Zie ik dat een proces smc.exe (van sygate firewall) niets anders doet dan bestanden en dirs in de C: root openen en sluiten steeds dezelfde, steeds weer opnieuw, vandaar dat geratel..
Wat is hier in godsnaam aan de hand. AVG6 vind geen virus en draai met firefox dus vage activeX dingen verwacht ik hier ook niet.
Lijkt wel of smc op hol is geslagen en uitzetten wil ik dit niet, want blijft een firewall
Wat is hier in godsnaam aan de hand. AVG6 vind geen virus en draai met firefox dus vage activeX dingen verwacht ik hier ook niet.
Lijkt wel of smc op hol is geslagen en uitzetten wil ik dit niet, want blijft een firewall
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant