Toon posts:

[IE] 'Links' Balk organiseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil, zoals elke Tweaker wellicht, mijn zichtbare surfspace zo hoog mogelijk houden. Daartoe zoek ik een oplossing voor mijn steeds grotere wordende rechtstreekse Links afdeling.

Mijn Links balk dreigt mij nu 2 lijnen te kosten en ik wil dit oplossen door ze laten *doorlopen* (en dus niet verplaatsen) in de vrije space naast de icons. Helaas lijkt IE dit niet toe te staan, kent er iemand een mogelijkheid via een programma (of nog beter) via een register aanpassing of andere nice truukje?

Ik voeg nog even een screenshot toe om het probleem te verduidelijken.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sainter/Problem/Screenshot.jpg

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 13:08
misschien moet je 1 van de IE uitbreidingen proberen, geloof dat je oa slimbrowser avantbrowser en Myie hebt. maar pin me er niet op vast, want ik gebruik ze zelf niet.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Maverick schreef op 11 juli 2004 @ 21:22:
misschien moet je 1 van de IE uitbreidingen proberen, geloof dat je oa slimbrowser avantbrowser en Myie hebt. maar pin me er niet op vast, want ik gebruik ze zelf niet.
Die lijken me niet te lukken. :'( Iemand anders een idee?

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018
Het is geen antwoord op je vraag maar toch:
Volgens mij kun je om te beginnen eens kleinere iconen instellen en je adresbalk naast die iconen slepen dat scheelt tezamen sowieso al twee regels

[ Voor 6% gewijzigd door Pino! op 12-07-2004 16:26 . Reden: tiepfauten ]

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

Verwijderd

Topicstarter
echtepino schreef op 12 juli 2004 @ 16:25:
Het is geen antwoord op je vraag maar toch:
Volgens mij kun je om te beginnen eens kleinere iconen instellen en je adresbalk naast die iconen slepen dat scheelt tezamen sowieso al twee regels
Ow :) inderdaad, dat scheelt al een stuk, thanks!

Done, maar nu kan ik wel nog niet instellen dat mijn links balk 2 lijnen mag beslaan!?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 16:33 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Maak in de Links folder een nieuwe map en gooi daar de iets minder vaak gebruikte links in?
Da's dan twee klikjes naar je favo website, but hey, tis iets :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 12 juli 2004 @ 16:36:
Maak in de Links folder een nieuwe map en gooi daar de iets minder vaak gebruikte links in?
Da's dan twee klikjes naar je favo website, but hey, tis iets :)
Mja, ik zal dit houden als voorlopige oplossing. Mocht er iemand anders nog een hint weten, altijd welkom. Mocht ik zelf de oplossing vinden, dan post ik het hier ook nog eens.
Pagina: 1