[6 in 1 multi panel] aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:50
Ik heb een 6 in 1 multipanel gekocht. Maar nu blijkt dat je zo'n ding aan de achterkant aan moet sluiten. Ik vroeg me af of die ook gewoon op het moederbord kan en zo ja, waar je dan de kabels hiervoor kan halen.

Het merk weet ik zelf ook niet, maar er komt dus een kabel vanaf de multipanel en die gaat naar een leeg pci slot en dan moet je aan de buitenkant van je kast een kabel erin doen die dan naar 3 usb, 1 firewire en microfoon en geluid gaan.

Plaatje maakt het misschien wat duidelijker

klik

Zoals net dus niet begrepen was zie je op dat plaatje de multi panel. En nu vroeg ik me dus af of er kabeltjes te koop zijn die je kan aansluiten tussen je moederbord en dat multi panel.

En het was geen crosspost want die ander was al gesloten omdat het daar niet thuis hoorde.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

iivvvii schreef op 11 juli 2004 @ 21:08:
op dat plaatje zie je de multi panel en wat ze daar aansluiten is de kabel die naar het pci slot gaat.
Op het plaatje zie ik nergens een pci slot staan.
Het enige dat ik zie zijn de pinnetjes van de USB headers.

Dus sluit die kabeltjes gewoon aan op de headers op het mobo en het erkt zoals je wilt.

wilde ik dus net tikken voordat je topic dichtging.

Dat plaatje maakt het niet echt duidelijker :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die andere topic van je is niet zonder reden dicht. Er is geen touw aan vast te knopen, nu nog steeds niet. Probeer zelf eens naar die connectoren te kijken en na te denken ipv hier tegen de regels in het forum onder te spammen.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 23% gewijzigd door dion_b op 11-07-2004 21:18 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.