Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:01

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Zelf heb ik een vraag over batterijen en daarom heb ik naar die vraag op het forum gezocht. Er waren tientallen vragen over batterijen. Het leek me daarom verstandig en ook handig om een topic te openen waar iedereen terecht kan met vragen over batterijen zodat het een beetje centraal blijft!

Zelf zal ik het topic met een vraag inleiden: welke oplaadbare batterij is het beste qua nmah en waar is die te koop? Als iemand me uit kan leggen wat dat aantal mnah is dan zou dat ook fijn zijn. Ik heb wel geruchten gehoord dat 2100nmah erg lang mee zou gaan!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Januszjes,
Voordat je een topic opent, en zeker een 'het grote...'-topic is het de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar een antwoord op je vraag en meldt wat je zoal hebt gevonden. Lees even de policy daarover in de faq, die vind je hier: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart.

Uit jouw openingspost blijkt niet duidelijk wat je zelf al hebt gevonden, daarom gaat dit topic dicht.

[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 11-07-2004 21:35 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.