Bestaan er al switches die op de poorten een gigabit connectie hebben en ook nog eens een wirelless access point zijn (liefst G)?
Ik ben hier al een tijd naar op zoek, maar helaas.
Ik ben hier al een tijd naar op zoek, maar helaas.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 08:33 ]
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Dan heb je een 54Mbit AP, met 1Gbit bandbreedte naar de server?Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 08:29:
Een access point met één gigabit poort zou ook al niet slecht zijn, dan sluit ik die gewoon aan op mijn fileserver.
Als dat AP één gigabit connectie heeft (uplink) dan kan ik die aan die fileserver hangen. Dan heb ik geen extra gigabit switch nodig.little_soundman schreef op 13 juli 2004 @ 02:24:
[...]
Dan heb je een 54Mbit AP, met 1Gbit bandbreedte naar de server?
Ben ik de enige die het niet begrijpt?
Hang een Gbit switch aan je server, en hang een AP met 10 of 100Mbit aan die switch. Waarom moet er gbit aan dat ap hangen?
En met een 100Mbit poort op het AP gaat dat niet?Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 15:13:
Als dat AP één gigabit connectie heeft (uplink) dan kan ik die aan die fileserver hangen. Dan heb ik geen extra gigabit switch nodig.