verschillende cd's tegelijk branden

Pagina: 1
Acties:

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb vanaf vandaag de beschikking over 2 plextor scsi cd burners en een ide nec dvd burner (kan ook cd's :+)

Nu heb ik na enig zoek en probeerwerk uitgevogeld dat nero die drie wel kan aansturen, maar met 3x dezelfde cd's alleen.

Nu ben ik dus op zoek naar een proggie dat de cd burners onafhankelijk van elkaar kan aansturen (dwz iedere burner een andere image).

Ik heb een jaar of 2 wat gelezen daarover in een of ander blad, maar zou ab-so-luut niet meer weten welk :(

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Nero 3 keer starten is niet handig genoeg?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• spone
  • Niet online
neenee ik zoek een meer elegante oplossing, dus waarin het programma native 3 branders ondersteunt. Ik denk trouwens dat 3x nero ook de nodige overhead geeft :?

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je wilt dus 3 native branders, onafhankelijk van elkaar aan te sturen, terwijl je programma daarbuiten volkomen functioneel blijft?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Alcohol 120% ?
Volgens mij kan dit zo ongeveer wat jij wilt.

• spone
  • Niet online
net alcohol geprobeerd...

ik geloof dat ie hetzelfde doet als nero, dus 1 image op 3 verschillende branders branden...

Ik wil juist dat ie 3 images op 3 verschillende branders (duh) brandt :+

edit: Misschien moet ik eens gaan zoeken in de richting van batch branden

[ Voor 17% gewijzigd door spone op 12-07-2004 00:57 ]

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-08 16:56

nhanssen

QVL is non-tweakers

Of gewoon proberen CloneCD, Alcohol en Nero te starten en die achter elkaar te branden... :Z

Wat jij wilt kan niet anders dan overhead creëren :+

Is gewoon logisch nadenken imo, laat me weten wanneer je iets vind dat wel zoiets kan.

Spec's PC

• spone
  • Niet online
@nhanssen:
ik weet _ZEKER_ dat het kan en dat er software voor is. Ik heb het zoals ik al zei in een boekje gelezen. Misschien kan ik beter nog ff zoeken en kijken of ik nou net niet toevallig dát boekje heb weggegooid :X

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Volgens mij kan Feurio dat wel.

Feurio! is an integrated software for creating audio CDs (especially samplers). It offers "Audio Grabbing", a database for CDs (including CDDB support), a CD and Wave player as well as a simple Wave Editor and a CD Writer. Feurio! supports multi-tasking: While burning a CD, the next CD can be read. If you have more than one CD-Rom, data can be read from multiple CDs at the same time and tracks can be edited while others are read. This program is also capable of writing to multiple CD-Writers at the same time, even different CDs can be burned at the same time. Additional features include a cover editor, "Overburning" of CD blanks,CD-Text Support, MP3 support and more.

Be Stronger Than Your Excuses

• spone
  • Niet online
KimSaRo schreef op 12 juli 2004 @ 06:29:
Volgens mij kan Feurio dat wel.

Feurio! is an integrated software for creating audio CDs (especially samplers). It offers "Audio Grabbing", a database for CDs (including CDDB support), a CD and Wave player as well as a simple Wave Editor and a CD Writer. Feurio! supports multi-tasking: While burning a CD, the next CD can be read. If you have more than one CD-Rom, data can be read from multiple CDs at the same time and tracks can be edited while others are read. This program is also capable of writing to multiple CD-Writers at the same time, even different CDs can be burned at the same time. Additional features include a cover editor, "Overburning" of CD blanks,CD-Text Support, MP3 support and more.
kijk, dáár hebben we wat aan _/-\o_

edit: toch iets minder dan ik dacht :( Deze software kan namelijk geen cuesheets en/of iso's wegschrijven (laat staan data cd's compileren).

[ Voor 10% gewijzigd door spone op 12-07-2004 10:49 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-08 21:02
Heb ooit eens gelezen dat discjuggler dat kon (dacht ik).

Effe zoeken.

[edit]

Kan het zosnel niet vinden op hun homepage (www.padus.com), maar lees deze review eens door : http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=134

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Naast de eerder vernoemde DiscJuggler en Feurio is er ook RecordNow MAX. Extreem stabiel en kan probleemloos overweg met grote aantallen writers. Je hoeft niet eens simultaan hetzelfde te branden. In uw geval kun je dus zowel 4x dezelfde cd branden als 4x een verschillende cd. Daarnaast heeft RecordNow MAX ondersteuning voor het zeldzame "Iso Level 2 Long" formaat welke tot 212 karakters toelaat voor de bestandsnamen. Ook laat het cd-labelnamen toe van 32 in plaats van 16 karakters toe. Het formaat mag zeldzaam zijn onder cd-recording programma's, elke Windows versie leest de cd's zonder problemen.

Het enige jammere is dat de gebruikersinterface van RecordNow MAX erg onhandig is. Het programma zelf is erg goed, maar beperkt en onlogisch opgezet. Met RecordNow MAX kun je bijvoorbeeld probleemloos meerdere cd's (verschillend of gelijk) tegelijk branden (als je meerdere branders hebt), maar directorystructuren aanpassen op de cd zijn nauwelijks mogelijk. Je moet de directory structuur in principe in Verkenner helemaal klaarmaken en dan in het programma slepen. Ook vergeet het programma steeds je cd-instellingen zodat je "Iso Level 2 Long" en dergelijke steeds opnieuw moet instellen.

De hoop dat dit in toekomstige versies verbeterd zal worden moet je helaas opbergen, want versie 4.6 was de laatste versie die we ooit zullen zien. De naam recordNow wordt wel nog schaamteloos gebruikt door een andere firma die blijkbaar de rechten op die naam heeft gekregen, maar het heeft niets maar dan ook niets meer gemeen met het oude RecordNow...

De oude versie blijft nu natuurlijk bruikbaar, maar bij moderne branders die niet helemaal ondersteund zijn door het programma kun je de snelheid niet nauwkeurig instellen. Je kunt enkel kiezen tussen Min, Mid en Max waarvan Mid vaak niet eens werkt... Ook de ondersteuning voor populaire image formaten als bin/wav/mp3+cue zul je tevergeefs zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door satcp op 12-07-2004 13:56 ]

• spone
  • Niet online
ik zal beide programma's eens gaan zoeken en proberen. Ik laat nog van me horen :P

edit: Net discjuggler geprobeerd, heb alleen een versie gevonden die 2(!) branders tegelijk en onafhankelijk van elkaar aan kan sturen...

edit2: RecordNow MAX is (was) van Stomp, toch?

edit3: Recordnow MAX bevalt me wel :P Het mag dan misschien onlogisch in elkaar zitten, het werkt goed. Alleen jammer van die ontbrekende support voor cuesheets :( Misschien kan ik dit oplossen mbv Daemon-Tools (dan een cd copy draaien).

Bedankt mensen voor jullie hulp!

[ Voor 95% gewijzigd door spone op 13-07-2004 12:18 ]

Pagina: 1