Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
Javascript is niet hetzelfde als Java, het zijn twee verschillende dingen. Java opnieuw installeren heeft geen nut, Javascript zit namelijk al intern in je webbrowser. Ik heb op die site gekeken met Mozilla en die waarschuwing hoort gewoon zo. De links waar jij het over hebt bevatten geen adres maar javascript code. Deze javascript code wordt dan door jouw browser uitgevoerd. Als ik die code lees dan zie ik dat er staat dat er een alert scherm gegenereerd moet worden met de tekst "No known mirror" en dat is dus wat je te zien krijgt. Dat hoort dus zo. Als je er problemen mee hebt moet je het met de maker van de site opnemen.RustyTank schreef op 11 juli 2004 @ 20:13:
Ik heb heb een verse instal gedaan van XP prof. Daarna Java geinstaleerd. Als ik op een site op de link klik of copy link doe en dit copier naar MS Word krijg ik de melding van Java no known mirror of op het clibboard " javascript:alert("No known mirror") "
Ik heb Java al weer een keer volledig verwijderd, reboot en opnieuw geinstaleerd en weer een reboot. Gezocht op Google en hier op GOT.
Het is misschien handig om die link naar die site uit je startpost te verwijderen, deze link is volgens mij nogal in strijd met de regels hier op GoT.
EDIT: Die Javascript links zijn nu weg op die site.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 12-07-2004 12:18 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()