pc wil niet meer op internet

Pagina: 1
Acties:

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:05
hallo,

ik heb hier een @home basic verbinding 324/64kbits
Ik heb deze verbinding aangesloten op een server die tevens ook een router pc is,
Ik heb op die router pc het progje analogx draaien om het internet te sharen over het netwerk, nu is het zo dat het netwerk uitstekend werkt.
Het probleem is dat ik met 1 pc niet op internet kan en met de 3 andere in het netwerk wel. De pc die ik niet op internet krijg is echter PRECIES hetzelfde geconfigureerd als de andere pc's waar ik wel mee kan internetten.

Ik heb geprobeerd:
Andere kabel --> geen effeckt
pc rechtstreeks op de aansluiting van @home (en juist geconfigureerd) -->geen effeckt

pc zijn onderling wel te pingen maar naar een internetpagina kan ik ook niet pingen.

EDIT:probleem opgelost: Ik had het verkeerde poortnummer van de proxyserver ingevuld, soory voor het ongemak.

[ Voor 9% gewijzigd door casemodder op 11-07-2004 20:35 ]

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Verwijderd

Prima dat je het op een bepaalde manier ingesteld hebt, maar geef dan ook even een overzicht van die instellingen..

Lees Starten van topics in NT *lezen* eens door en vul je post even aan met extra informatie.