Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwe tarieven T-mobile!

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe tarieven van T-mobile staan al gedeeltelijk online.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 23:06 ]

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
Vertel eens dan? Ga ik erop vooruit of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door r0el op 11-07-2004 20:16 ]

Verwijderd

r0el schreef op 11 juli 2004 @ 20:15:
[...]

Vertel eens dan? Ga ik erop vooruit of niet?
Hij werkt niet inderdaad. ;(

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
http://www.t-mobile.nl/pe...lectpriceplanpostpaid.asp
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Maandelijkse kosten 

Prijsplan               Belminuten per maand    Kosten per maand        p/min

Relax 30                    30              € 10,50             € 0,35  

Relax 75                    75              € 16,50             € 0,22  

Relax 150                  150                € 23,50             € 0,16        

Relax 225                  225                € 29,50             € 0,13    

Relax 300                  300                € 36,50             € 0,12    

Relax 400                  400                € 44,50             € 0,11    

Relax 500                  500                € 52,50             € 0,11    

Relax 1000                1000              € 97,50         € 0,10

zijn dit ze :o
en gaat dat ook voor oude abbo's gelden :o
dan ruik ik een opzeg kans :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door DutchTSE op 11-07-2004 20:24 ]

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ben ik het nu, of zie ik nu geen/nauwelijks geen verschil tussen deze tarieven en de tarieven die er waren :? .

edit: Er is dus toch verschil (al is het erg weinig)
Dit zijn de oude tarieven:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Abonnement    Je koopt per maand     Voor    Je betaalt dan per minuut  

T-Mobile 30     30 minuten     € 10,00     € 0,33   

T-Mobile 75     75 minuten     € 15,00     € 0,20   

T-Mobile 150     150 minuten     € 22,50     € 0,15   

T-Mobile 225     225 minuten     € 30,00     € 0,13   

T-Mobile 300     300 minuten     € 35,00     € 0,12   

T-Mobile 450     450 minuten     € 50,00     € 0,11   

T-Mobile 600     600 minuten     € 62,50     € 0,10   

T-Mobile 1200     1200 minuten     € 120,00     € 0,10

Enneh, als ze dit inderdaad ook voor de oude abo's gaan invoeren, zou je kunnen opzeggen, maar t lijkt me sterk dat ze dat zouden doen. Tzou een gigantische schadepost voor hen worden...
Toch wel een vreemde zet vind ik het, nu de concurrentie strijd tussen de telecom bedrijven weer is losgebarsten, wat betreft de sms-prijzen. Kvind het een beetje vreemd dat T-mobile dan juist tegen de draad ingaat door de abo-prijzen te verhogen.

[ Voor 88% gewijzigd door lrietveld op 11-07-2004 20:29 ]

System Specs

• r0el
  • Niet online
Dus de SIM-only abonnementen (thats me) veranderen niet?

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
En dit de oude tariefen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
T-Mobile 30     30 minuten     € 10,00     € 0,33   

T-Mobile 75     75 minuten     € 15,00     € 0,20   

T-Mobile 150     150 minuten     € 22,50     € 0,15   

T-Mobile 225     225 minuten     € 30,00     € 0,13   

T-Mobile 300     300 minuten     € 35,00     € 0,12   

T-Mobile 450     450 minuten     € 50,00     € 0,11   

T-Mobile 600     600 minuten     € 62,50     € 0,10   

T-Mobile 1200     1200 minuten     € 120,00     € 0,10

Gefeliciteerd, een achteruit gang :9

• DutchTSE
  • Niet online
lj2000 schreef op 11 juli 2004 @ 20:23:
Ben ik het nu, of zie ik nu geen/nauwelijks geen verschil tussen deze tarieven en de tarieven die er waren :? .
jawel, abbo wordt 1 euro per maand duurder _/-\o_ :D

Verwijderd

Ik betaal 9 cent per minuut bij T-Mobile, zónder abonnementskosten *)

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 14:10

Row

opzegge?

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Geen idee of je nu weer zo makkelijk kan opzeggen. Vorige keer deden ze echt super moeilijk. Heeft iemand idee wanneer dit in gaat?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• lrietveld
Eerst maar even kijken of het voor de huidige abo's gaat gelden. (wat waarschijnlijk niet gebeurd ;) )
Dus helaas niet opzegge

System Specs

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik ga zowiezo mijn T-mobile abbo opzeggen dus dit zou wel goed uitkomen. Ben contractvrij, dus zit slechts aan 2 maanden opzegtermijn vast.
Zal wel melden als het gelukt is (of niet)

If you choose to criticise you choose your enemies

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-11 09:18
Dus als het duurder wordt dan eerst afgesproken mag je opzeggen> Ik wist niet dat dat zo werkte, dit moet ik in de gaten gana houden. Want daarna kun je tch gewoon een sim-only nemen en dus goedkoper uit zijn? Ik hoop dat ze dom zijn daaro...

Zal wel niet :X 8)7 :| :/

• lrietveld
Jilvoos schreef op 11 juli 2004 @ 20:37:
Dus als het duurder wordt dan eerst afgesproken mag je opzeggen> Ik wist niet dat dat zo werkte, dit moet ik in de gaten gana houden. Want daarna kun je tch gewoon een sim-only nemen en dus goedkoper uit zijn? Ik hoop dat ze dom zijn daaro...

Zal wel niet :X 8)7 :| :/
Als je een abo koopt, ga je akkoord met de AV, en met een bepaalde prijs. Een bedrijf mag dan niet zomaar die prijs omhoog gooien, en je toch nog verplichten het jaar af te maken. Je heb dan dus de mogelijkheid ermee te stoppen.

System Specs

• DutchTSE
  • Niet online
en daarna vraag je een simonly aan met nummerbehoud, en bel je meer dan dubbel zoveel voor utzelfde geld :)

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 08:46

smokalot

titel onder

het 225-abbo wordt juist een halve euro goedkoper!

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:01

Alaksandus

Vae puto deus fio

voor zo'n minimale verhogingen kun jij je contract niet opzeggen. Staat in algemene voorwaarden dat ze de prijs omhoog mogen schroeven. Zolang het maar niet te is, in de AV is volgens mij "te" gespecificeerd.

Als een god in Nijmegen.

• Not Pingu
  • Laatst online: 21-10 20:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Coronaextra schreef op 11 juli 2004 @ 20:55:
voor zo'n minimale verhogingen kun jij je contract niet opzeggen. Staat in algemene voorwaarden dat ze de prijs omhoog mogen schroeven. Zolang het maar niet te is, in de AV is volgens mij "te" gespecificeerd.
ja dikke piemel met hun algemene voorwaarden. Ik ben zelf ondernemer en heb me dus moeten verdiepen in overeenkomstenwetgeving e.d. en geloof me: eenzijdige verandering van de overeenkomst is NIET toegestaan. Ze kunnen in hun AV lullen wat ze willen, dat wil niet zeggen dat het rechtsgeldig is. Juridisch gezien is ELKE eenzijdige verandering van de overeenkomst (zowel positief als negatief) een reden voor de andere partij om de overeenkomst zonder meer op te zeggen. Zou toch wat zijn als je in je algemene voorwaarden zou kunnen neerzetten dat je achteraf lekker even de prijs mag ophogen.

Ik heb ook T-Mobile (abo met phone) maar als het even kan stap ik over op Vodafone vanwege de beperkte bereikbaarheid in dat boerendorpje waar ik woon.

[edit] even opgezocht, en het enige wat ik hierover in de AV vind is:
7.2 T-Mobile is gerechtigd haar tarieven te wijzigen. Wijzigingen zullen door T-Mobile onder meer middels haar internetsite www.t-mobile.nl vooraf bekend worden gemaakt. De actuele tarieven kan de klant ook opvragen bij T-Mobile klantenservice.
M.a.w.: uiteraard mag T-Mobile haar tarieven wijzigen, duh. Er staat nergens dat ik gedwongen ben om de tarieven te accepteren.
Wat sowieso al fout is aan dat artikel is dat ze verplicht zijn om tariefswijzigingen schriftelijk te melden, en daar proberen ze dmv. dat artikel onderuit te komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Not Pingu op 11-07-2004 21:08 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

Hou maar op met speculeren want deze prijswijzing geldt alleen voor nieuwe abonnees én voor mensen die verlengen. Bij een verlenging ga je dus automatisch naar een nieuw abonnement. Dus de mensen met de goedkope abonnementen uit 2001 of zelfs 1999 zijn hun voordeel kwijt.

Verwijderd

ik zie dat ik net buiten de mand ga vallen want mijn abbo wordt met 50 cent dan goedkoper
T-mobile 225 oud 30euro nieuw 29,50 euro
damn baal ik ff was wel weer toe aan een nieuwe foon

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Zoals SuperAars ook al liet zien zijn er niet echt verschillen te merken tussen de oude en nieuwe tarieven. Volgens mij kloppen de gemelde nieuwe tarieven niet. Er liep namelijk ook al een ander topic over: [rml][ T-Mobile] tariefverhoging: belminuten nu relaxminuten[/rml]
Daarin worden wel een beetje andere bedragen genoemd.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Uhh... In dat topic staan precies dezelfde nieuwe tarieven. Er zit geen mega verschil in maar alles gaat toch € 0,50 tot € 1,50 per maand omhoog en alles boven de 400 minuten gaat helemaal op de schop.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
fuck it.

Ben toch niet tevreden met T-Mobile. Ik ben blij dat ik er weg kan.

KPN Hi heeft erg interessante tarieven tegenwoordig (voor de mensen die nu vervanging zoeken voor T-Moile) Ik stap iig voor een jaartje over op KPN. Eens kijken wat het is.

De tarieven waren al een tijdje bekend hoor. Er zijn ook nog andere sms bundels.

Verwijderd

Oja voor mensen die nog willen verlengen en het oude taruief willen behouden...

tot 16 juli kan je verlengen zonder verhoging van de tarieven...Dit weet ik omdat ik dat zelf heb na gevraagd bij KS van T-Mobile

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Gunp01nt schreef op 11 juli 2004 @ 21:01:
ja dikke piemel met hun algemene voorwaarden. Ik ben zelf ondernemer en heb me dus moeten verdiepen in overeenkomstenwetgeving e.d. en geloof me: eenzijdige verandering van de overeenkomst is NIET toegestaan. Ze kunnen in hun AV lullen wat ze willen, dat wil niet zeggen dat het rechtsgeldig is. Juridisch gezien is ELKE eenzijdige verandering van de overeenkomst (zowel positief als negatief) een reden voor de andere partij om de overeenkomst zonder meer op te zeggen. Zou toch wat zijn als je in je algemene voorwaarden zou kunnen neerzetten dat je achteraf lekker even de prijs mag ophogen.

Ik heb ook T-Mobile (abo met phone) maar als het even kan stap ik over op Vodafone vanwege de beperkte bereikbaarheid in dat boerendorpje waar ik woon.
Je hebt idd gelijk, maar het probleem met die providers is dat ze dat doodleuk "nee zeggen. Dat je niet kunt opzeggen. Dan moet je dus een rechtzaak beginnen. En dat kost allemaal veel meer geld.

Of hoef je geen kosten te betalen als je gewonnen hebt?

• lrietveld
Nee, je hoeft geen kosten te betalen hoor. Maar een rechtzaak zal echt niet nodig zijn hoor. Als ze echt niet mee willen werken dreigen om naar de consumenten bond oid te gaan, en anders dat ook echt doen.

System Specs

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
lj2000 schreef op 11 juli 2004 @ 21:58:
Nee, je hoeft geen kosten te betalen hoor. Maar een rechtzaak zal echt niet nodig zijn hoor. Als ze echt niet mee willen werken dreigen om naar de consumenten bond oid te gaan, en anders dat ook echt doen.
En toen zeiden ze "oké ons best, je mag kostenloos weg" Jij blij, (toch onder een abo'tje uit weten te lullen) en toen hadden ze je op de zwarte lijst gezet :|

Tja, en dán baal je.

;)

• lrietveld
-Utopist- schreef op 11 juli 2004 @ 22:12:
[...]

En toen zeiden ze "oké ons best, je mag kostenloos weg" Jij blij, (toch onder een abo'tje uit weten te lullen) en toen hadden ze je op de zwarte lijst gezet :|

Tja, en dán baal je.

;)
Zwarte lijst? ;)
Waarom zouden ze je op een zwarte lijst zetten, als je achteraf toch weer terug wil komen. Het is voor hen weer een klant extra.
Enneh, het is niet alsof we zo weinig keus hebben wat betreft andere telecom bedrijven.

System Specs

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 21:34:
Oja voor mensen die nog willen verlengen en het oude taruief willen behouden...

tot 16 juli kan je verlengen zonder verhoging van de tarieven...Dit weet ik omdat ik dat zelf heb na gevraagd bij KS van T-Mobile
Heb net ook even gebeld, maar kreeg een zeer vage dame aan de lijn die over een AV begon te praten en eigenlijk niet direct antwoord gaf op de vraag of bovenstaande idd waar is. Ik kreeg het idee van niet eigenlijk... Toch jammer dat ik vergeten ben op te zeggen en nu nog 2 maanden mag wachten :(
lj2000 schreef op 11 juli 2004 @ 22:15:
[...]

Zwarte lijst? ;)
Waarom zouden ze je op een zwarte lijst zetten, als je achteraf toch weer terug wil komen. Het is voor hen weer een klant extra.
Enneh, het is niet alsof we zo weinig keus hebben wat betreft andere telecom bedrijven.
Omdat ze niet zitten te wachten op klanten die om elke reden willen opzeggen? Elke nieuwe klant kost nu eenmaal veel geld, al helemaal als het een oude klant van je is. Die heeft immers zijn oude contract niet afgemaakt maar wel de volledige toestelkorting voor de contractperiode gekregen. Dat is dan ook de reden dat nummerportatie naar dezelfde provider niet mogelijk is.

[ Voor 38% gewijzigd door Rickbv op 11-07-2004 22:24 ]

Verwijderd

Let wel op dat de nieuwe tarieven alleen voor nieuwe en verlengde abo's gelden (dus als je je contract weer verlengd na 16 juli).

Dus je kan niet zomaar opzeggen vanwege de prijsverhogingen, je behoudt de tarieven volgens je afgesloten contract totdat je hem verlengd of van contract veranderd (verhoging van bundel), dan gelden de nieuwe tarieven.

T-mobile heeft het wat slimmer aangepakt dan Orange ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 22:48 ]

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 21:11

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Toen ik mijn contract 1,5 jaar geleden voor twee jaar verlengde (180min abbo, voor 45 gulden) kreeg ik te horen dat het voor dezelfde prijs zou zijn en blijven.
Dat is dan nu niet meer? Begin komend jaar kan ik weer verlengen, ik ga dit topic maar eens in de gaten houden.

• Not Pingu
  • Laatst online: 21-10 20:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Bram schreef op 11 juli 2004 @ 21:51:
[...]

Je hebt idd gelijk, maar het probleem met die providers is dat ze dat doodleuk "nee zeggen. Dat je niet kunt opzeggen. Dan moet je dus een rechtzaak beginnen. En dat kost allemaal veel meer geld.

Of hoef je geen kosten te betalen als je gewonnen hebt?
Idd, tussen 'juridisch mogelijk' en 'wenselijk in de praktijk' zit vaak nogal een verschil :) Maar mijn punt is toch moot omdat het niet voor de huidige abonnementen geldt.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind T-Mobile zelf als provider verschrikkelijk, als je bijvoorbeeld kijkt naar december 2003, wat er gebeurde toen T-Mobile zijn AV ging wijzigen en wat er toen gebeurde toen OOK DAT NOG en de Consumentenbond aan de deur van Joop klopte, het escaleerde verschrikkelijk >:) en dat terwijl het als groot winstgevend bedrijf helemaal niet nodig is :?
Ik vind het een beangstigend idee dat een provider zijn prijzen/ AV kan wijzigen en dat je er gewoon aan blijft vast zitten. Daarom ben ik ook heel tevreden met Vodafone, wel duurder dan T-Mobile, maar in ieder geval geen gehannes met voorwaarden, heldere tariefplannen en altijd een prettige klantenservice ( dit i.t.t. T-Mobile ).

[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 11-07-2004 23:14 ]

Verwijderd

Coenen schreef op 11 juli 2004 @ 22:52:
Toen ik mijn contract 1,5 jaar geleden voor twee jaar verlengde (180min abbo, voor 45 gulden) kreeg ik te horen dat het voor dezelfde prijs zou zijn en blijven.
Dat is dan nu niet meer? Begin komend jaar kan ik weer verlengen, ik ga dit topic maar eens in de gaten houden.
Klopt, dat was een enorm groot voordeel van T-Mobile maar nu kan dat niet meer. Je krijgt dan 150 minuten voor (omgerekend) 51,78 gulden of 225 minuten voor 65,00 gulden... Dat is nogal een flinke prijsstijging terwijl er voor dat geld bij andere netwerken meer en beter te krijgen is.

Verwijderd

Tarieven gaan naar mijn weten per maandag in (nu dus).

Maar volgens mij kun je je abbo niet opzeggen, dit omdat je bij t-mobile gewoon onder je eigen "oude" voorwaarden blijft.

Dus je abbo en je AV wijzigen niet.
Je blijft gewoon die € 22,50 betalen voor die 150 belminuten.
Pas wanneer je pas gaat verlengen betaal je die € 23,50 pas.

T-Mobile heeft er wel een beetje overnagedacht.

Verwijderd

Le0032 schreef op 11 juli 2004 @ 23:12:
Ik vind het een beangstigend idee dat een provider zijn prijzen/ AV kan wijzigen en dat je er gewoon aan blijft vast zitten. Daarom ben ik ook heel tevreden met Vodafone, wel duurder dan T-Mobile, maar in ieder geval geen gehannes met voorwaarden, heldere tariefplannen en altijd een prettige klantenservice ( dit i.t.t. T-Mobile ).
uit de AV van vodafone:
Artikel 6 Tarieven
1 De tarieven voor de geleverde Diensten en/of Zaken zijn aan Vodafone
verschuldigd volgens de meest recent bekend gemaakte Prijslijst(en).
:D da's nog wel ff een graadje erger dan bijv debitel (waar tenminste nog uitdrukkelijk gezegd wordt waar het op staat)

maargoed, of dit nou toegestaan is of niet, het gebeurt gewoon. en niet alleen in de telecombusiness: kijk maar eens naar een krant of tijdschrift, wordt ook gewoon de prijs verhoogd nadat je opzeg-periode verstreken is.

en laten we eerlijk zijn: het zou natuurlijk niet fair zijn als ik over 50 jaar nog steeds volgens dezelfde tarieven zou kunnen bellen als nu. inflatie enzow...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 01:17 ]

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:07
-Utopist- schreef op 11 juli 2004 @ 21:34:
fuck it.

Ben toch niet tevreden met T-Mobile. Ik ben blij dat ik er weg kan.

KPN Hi heeft erg interessante tarieven tegenwoordig (voor de mensen die nu vervanging zoeken voor T-Moile) Ik stap iig voor een jaartje over op KPN. Eens kijken wat het is.

De tarieven waren al een tijdje bekend hoor. Er zijn ook nog andere sms bundels.
kpn/hi is zeker interresant (goed netwerk) maar ze zijn met gprs (wat voor mij een vereiste is/word)
enorm duur zonder een extra gprs bundel(welke dan p/m 15 euro extra kost 8)7 :X bovenop je normale abbo) betaal je jezelf helemaal blauw eraan.

[ Voor 3% gewijzigd door _Drake_ op 12-07-2004 01:52 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Worden de tarieven nou ook voor bestaande gewijzigd?

• jantje112
  • Laatst online: 15-11 17:37
Ik ben ook wel benieuwd of ik mijn 2 nog beide voor 1,5 jar lopende abbonementen kan opzeggen.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
jantje112, lijkt me niet he? Als je ff het topic leest zie je dat in de voorwaarden staat dat ze (T-Mobile dus) het recht hebben om de tarieven te wijzigen.

Orange had dit niet, dus met de tariefswijziging van hun heb ik m'n 2-jarig Free 40 (met Nokia 6600) opgezegd (na 5 maanden) en een nieuw abo aangevraagd, 1 jaar Free 30 met 8 maanden cashback :D En heb nog altijd hetzelfde nummer :+

edit: I stand corrected :D

[ Voor 6% gewijzigd door rb338 op 12-07-2004 12:07 ]

• i2Paq
  • Laatst online: 14-11 11:22

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rb338 schreef op 12 juli 2004 @ 11:57:
jantje112, lijkt me niet he? Als je ff het topic leest zie je dat in de voorwaarden staat dat ze (T-Mobile dus) het recht hebben om de tarieven te wijzigen.
Tuurlijk hebben ze dat recht, alleen hoef jij er niet mee accoord te gaan!

@jan6230 en jantje112,
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:46:
Let wel op dat de nieuwe tarieven alleen voor nieuwe en verlengde abo's gelden (dus als je je contract weer verlengd na 16 juli).

Dus je kan niet zomaar opzeggen vanwege de prijsverhogingen, je behoudt de tarieven volgens je afgesloten contract totdat je hem verlengd of van contract veranderd (verhoging van bundel), dan gelden de nieuwe tarieven.
astu!

• lrietveld
Ik heb net de KS gebeld, en net zoals een paar mensen hier zeggen, de bestaande abo's worden niet in prijs veranderd. Dat gebeurd alleen bij het verlengen van het contract. Dus de discussie over tarieven wijzigen en stoppen met t contract is aardig nutteloos ;)

System Specs

Verwijderd

YES YES YES
Ik wilde mijn contract afkopen :) Dit is ook goed.

• lrietveld
Zoals ik al zei, de bestaanda abo's worden niet in prijs gewijzigt ;)
Dus onder je contract uitkomen gaat niet lukken. Je zal dus echt je contract moeten afkopen

System Specs

• Le0032
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 01:14:
[...]

uit de AV van vodafone:

[...]

:D da's nog wel ff een graadje erger dan bijv debitel (waar tenminste nog uitdrukkelijk gezegd wordt waar het op staat)

maargoed, of dit nou toegestaan is of niet, het gebeurt gewoon. en niet alleen in de telecombusiness: kijk maar eens naar een krant of tijdschrift, wordt ook gewoon de prijs verhoogd nadat je opzeg-periode verstreken is.

en laten we eerlijk zijn: het zou natuurlijk niet fair zijn als ik over 50 jaar nog steeds volgens dezelfde tarieven zou kunnen bellen als nu. inflatie enzow...
Ik heb tot en met 2003 nog het oude T-Mobile abonnement van 1999 betaald. Maar ingaande op dat Vodafone, er staat ook in hun voorwaarden dat mocht er een wijziging zijn in de tarieven, dit bekendgemaakt zou worden en dat je binnen 30 dagen schriftelijk je contract mag laten ontbinden zonder verdere kosten :Y)

Verwijderd

lj2000 schreef op 12 juli 2004 @ 14:08:
Zoals ik al zei, de bestaanda abo's worden niet in prijs gewijzigt ;)
Dus onder je contract uitkomen gaat niet lukken. Je zal dus echt je contract moeten afkopen
Ah ik lees 1 regel, doe een vreugdedansje, spontaan ging het regenen overigens, en dan kom je met dit slechte nieuws.

Volledig offtopic, als je je abbo afkoopt, moet je dan ook je sms bundel afkopen? Ik bedoel ik krijg dit jaar mijn sms bundel gratis, ja 2 jarig abbo, en ik wil niet dat ik dan 10 x maand bedrag + sms bundel moet terug betalen.

Verwijderd

er werd ook al blij toen ik dit zag, dacht ik toch ff mooi van me abbo af te kunnen komen... helaaas. Ik vat het toch echter totaal NIET van T-Mobile. Iedereen is bezig met een prijzenslag en T-Mobile maakt zijn abbo's duurder :? Teminste niet goedkoper, laat ik het goed zeggen. Ik zat steeds maar te hopen dat T ook eens met goedkope SMSjes zou komen, maar dat word niks zow denk ik......

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 19:02

Flexx

This side up

Ik heb Oktober 2003 een 2 jarig abo van 35 euro genomen, nu bel ik de laatste tijd steeds minder. Ik heb dus geen zin meer om die 35 euro te betalen voor iets wat ik niet meer gebruik.
En het overstappen naar een goedkoper abo blijkt ook niet mogelijk te zijn.

Nu staat er in de algemene voorwaarden bij punt 10;
10. Duur van de overeenkomst en opzegging door de klant
10.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een contractperiode die minimaal 12 maanden bedraagt.

10.2 De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272, 2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode, woonplaats, mobiel telefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met inachtneming van een opzegtermijn van 2 maanden.
Betekend dit dat ik na die 12 maanden mijn abo kan opzeggen ? Of is er een mogelijkheid om mijn abo bij T-Mobile door bijv. KPN of Vodafone over te laten nemen en dan bij hun naar een goedkoper abo over te stappen ?

• Le0032
Flexx schreef op 12 juli 2004 @ 17:13:
Ik heb Oktober 2003 een 2 jarig abo van 35 euro genomen, nu bel ik de laatste tijd steeds minder. Ik heb dus geen zin meer om die 35 euro te betalen voor iets wat ik niet meer gebruik.
En het overstappen naar een goedkoper abo blijkt ook niet mogelijk te zijn.

Nu staat er in de algemene voorwaarden bij punt 10;

[...]

Betekend dit dat ik na die 12 maanden mijn abo kan opzeggen ? Of is er een mogelijkheid om mijn abo bij T-Mobile door bijv. KPN of Vodafone over te laten nemen en dan bij hun naar een goedkoper abo over te stappen ?
Dit is zeer zeker niet mogelijk omdat je hebt getekend voor 24 maanden, de 12 maanden staat voor een minimale periode, niet voor een einde contractsdatum o.i.d.

Verwijderd

Ik ga denk overstappen na trouw lid te zijn van BEN/Tmobile voor bijna 4 jaar met abbonementen altijd boven de 300 belminuten. Abnormaal, abb kosten omhogen en als je nu een toestel icm met abb wil nemen betaal je belachelijk veel ten opzichte van de andere providers. Bij T-Mobile zijn ze echt niet goed bezig.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik geef je groot gelijk. Bij Hi ben je op het ogenblik veel voordeliger uit. De nieuwe tarieven van t-mob staan trouwens nu op hun site.

[ Voor 30% gewijzigd door Maite op 13-07-2004 15:33 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Iemand al uitgevogeld of het mogelijk is je contract op te zeggen, of gaat het echt niet lukken als je al bestaanden klant bent?

Ik ben nu 1,5 jaar actieve bellen, 600 minuten per maand en sms40

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

freddyathlon schreef op 13 juli 2004 @ 18:16:
Iemand al uitgevogeld of het mogelijk is je contract op te zeggen, of gaat het echt niet lukken als je al bestaanden klant bent?

Ik ben nu 1,5 jaar actieve bellen, 600 minuten per maand en sms40
Heb je al verder gelezen? Nee, blijkbaar... Er veranderd voor bestaande klanten helemaal niets, dus waarom zou je op kunnen zeggen? Het staat je natuurlijk vrij om als je contract is afgelopen lekker over te stappen om een netwerk dat de prijzen niet verhoogd terwijl iedereen ze verlaagd.

Verwijderd

T-Mobile Relax-concept is nog altijd voordeliger dan Hi toch...

Kijk maar op http://www.hi.nl/hishop/kies_profabo.asp en vergelijk het met de tarieven voor de Relaxminuten...

Btw: als je puur voor de prijs gaat, kies dan Telfort.. is STUKKEN goedkoper dan ALLE andere operators!!

[ Voor 192% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 20:18 ]

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Het bellen valt inderdaad nog steeds mee, maar voor mensen die een toestel willen kan je beter een andere provider nemen. T-mobile is een van de duurdere op dit moment met toestelprijzen.

Mensen die tevreden zijn met t-mobile en nu al kunnen verlengen mogen deze week nog kiezen welke tarieven ze willen. (denk erom dat je 3 maanden voor het verstrijken van je contract al mag verlengen). T-mobile heeft het dus slim aangepakt en geen enkele klant kan er iets over zeggen. Want huidige klante merken er niks van en pas als je abbo voorbij is zul je het merken.

Er gaan trouwens geruchten dat vodafone binnenkort haar tarieven weer wijzigt. Maar veel kan ik er niet over kwijt aangezien het een gerucht is. We zien het wel.

Verwijderd

Ik heb het topic doorgelezen, maar ik heb een abbonement van 7.50 per maand en 30 minuten gratis. Die zie ik niet staan in de topic, maar wat gaat daar nu mee gebeuren?

• Le0032
VIC_TOR schreef op 13 juli 2004 @ 22:29:
....

Er gaan trouwens geruchten dat vodafone binnenkort haar tarieven weer wijzigt. Maar veel kan ik er niet over kwijt aangezien het een gerucht is. We zien het wel.
Waar komen al die geruchten vandaan? :? Wordt er gegist of is het echt waarheid? Ik lees dit namelijk op meerdere fora en vindt het een beetje typisch dat niemand er verder iets over kan zeggen :|

[ Voor 23% gewijzigd door Le0032 op 13-07-2004 22:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 22:49:
Ik heb het topic doorgelezen, maar ik heb een abbonement van 7.50 per maand en 30 minuten gratis. Die zie ik niet staan in de topic, maar wat gaat daar nu mee gebeuren?
Nog niets, maar als je gaat verlengen ga je daar € 10,50 per maand voor betalen.

Verwijderd

De nieuwe tarieven sucken ja, de telefoons die worden aangeboden zijn duurder. Maar vandaag heb ik een lang gesprek gehad met T-Mobile vanaf volgende week bieden ze een hele nieuwe lading telefoons aan Zalwel de Nokia 6230 etc zijn neem maar een kijkje op www.tmobile.de. Maarja weten jullie dat ook alweer.

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,63498,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,63462,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,61998,00.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 23:04 ]

• Stephane
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Een lang gesprek gehad "met T-mobile" ? Je bedoelt met een medewerker van T-mobile die allerlei info van zijn scherm leest en is ingehuurd om discussies te voeren met een klant. En jij bent in de veronderstelling dat zo'n gesprek het besluit van T-mobile enigszins kan beinvloeden :X ?

Nou ja... T-mobile en Telfort hebben tot op heden altijd al gezogen en zuigen nu allebei des te harder... Beiden voeren prijswijzigingen door zonder de mogelijkheid te bieden om op te zeggen, terwijl KPN de prijzen alleen maar laat zakken en onder de prijs van T-mobile duikt ! Niet te vergeten dat de klantenservice ongelofelijk stug is. Medewerkers kunnen telefonisch over het algemeen niets oplossen, terwijl bij Orange/KPN/Vodafone meteen een collega ingeschakeld wordt die dergelijke problemen vaak WEL kan oplossen.

Eén ding is in deze situatie 100% zeker... als T-mobile niet de mogelijkheid biedt om vervroegt op te zeggen, dan hebben zij onder deze voorwaarden ook het recht om vervroegd opzeggen niet toe te staan. Voor bestaande klanten blijven de huidige tarieven en voorwaarden immers gehandhaafd. Door te zoeken naar gaatjes waarbij je constateerd dat bij het wijzigen van een bundel, de klant toch benadeeld wordt, dat heeft ook absoluut geen zin. Het is niet voor het eerst dat een provider op deze manier een prijswijziging doorvoert.

Tot op heden heb ik de mogelijkheden om vervroegd op te zeggen met succes weten te voorspellen. Vodafone in combinatie met nieuwe MMS tarieven is niet vervroegd op te zeggen, Orange met nieuwe tarieven voor buitenland wel, Telfort met nieuwe tarieven buitenland weten we nog niet (loopt via GCT) maar ik denk van wel, T-mobile in dit geval niet !

Verwijderd

Ik heb niets te klagen over T-Mobile.
1200 belminuten voor slechts 60 euro _/-\o_
Plus dat T-Mobile gemiddeld de beste helpdesk heeft van alle telecomoperators.

Dutchtone heeft ooit de fout gemaakt door hun Business 120 abonnement eruit te gooien, ik denk dat T-Mobile daar wel van heeft geleerd :)

• orange.x
  • Laatst online: 09:35
Ik ben juist van Orange afgegaan omdat dat zo rete duur is! ik ben ook nog geen eens over mijn bundel heengekomen, voorraad van deze maand was weer 300 belminuten en 78 smsjes :) nu heb ik deze maand wel wat meer gebruikt, want anders betaal ik meer dan ik verbruik :)

Bij Orange zat ik gemiddeld met een 20 abo aan de 39 euro, ik zit er nu iets onder en bel veel meer, wat ik met Orange nooit deed omdat dat zo duur was. Maar wel jammer van T dat ze nog niets met die sms kosten doen. Ik heb mijn 2e jaar wel een gratis bundel van 40 smsjes elke maand, maar dan wordt ik dus genaaid, of ze kunnen dat goedkoper maken, of meer smsjes voor zelfde geld. Zal wel gewoon zo blijven :)

Maar bij KiCK ofzo, kan je al smsen voor 4 cent. Toch wel grappig dat als duidelijk wordt dat wij in NL de duurste smskosten hebben het ineens heeeeeel ver kan zakken! Hebben ze toch jaren lekker met een Stofzuiger geld gezogen van ons zeg! belachelijk!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 09:53:
Ik heb niets te klagen over T-Mobile.
1200 belminuten voor slechts 60 euro _/-\o_
Plus dat T-Mobile gemiddeld de beste helpdesk heeft van alle telecomoperators.

Dutchtone heeft ooit de fout gemaakt door hun Business 120 abonnement eruit te gooien, ik denk dat T-Mobile daar wel van heeft geleerd :)
Dan heb ik het toch beter gedaan.. 1800 belminuten voor 69 euro 8)

Maar goed, ik heb niks te klagen over T-mobile

Verwijderd

orange.x schreef op 14 juli 2004 @ 10:44:
Maar bij KiCK ofzo, kan je al smsen voor 4 cent. Toch wel grappig dat als duidelijk wordt dat wij in NL de duurste smskosten hebben het ineens heeeeeel ver kan zakken! Hebben ze toch jaren lekker met een Stofzuiger geld gezogen van ons zeg! belachelijk!
In de tijd van de guldens kostte een smsje de telco (inclusief netwerkonderhoud) ongeveer een halve cent.
Moet je nagaan hoe veel winst ze daarop hebben gemaakt.

Zelfde met GPRS. Ik betaal nu 15 euro per maand aan abonnementskosten en daarbovenop 1 euro per megabyte. In theorie heeft een telco geen "kosten" aan GPRS omdat het slechts ongebruikte netwerkruimte gebruikt. Dik afzetterij dus.

KPN heeft UMTS met een bundel (werkt btw ook op GPRS) van 1 GB per maand voor 75 euro. Dat vind ik dan wel "redelijk"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:38:
[...]KPN heeft UMTS met een bundel (werkt btw ook op GPRS) van 1 GB per maand voor 75 euro. Dat vind ik dan wel "redelijk"
Heb je daar een bron van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 11:44:
[...]

Dan heb ik het toch beter gedaan.. 1800 belminuten voor 69 euro 8)

Maar goed, ik heb niks te klagen over T-mobile
Welk abo bij welke provider is dat?!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 21:04 ]

Verwijderd

Jammer dat ze de tarieven verhogen dat is wel erg dom iederen probeert juist zo goed koop mogelijk te zijn net als vodafone hi en telfort met sms op prepaid de nieuwe prijs geld gelukkig alleen als je een nieuwe contract aan gaat

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dus als ik het goed begrijp heb ik geen opzeg moment gemist?
of zit er nog wel 1 aan te komen O-)

Ik heb vorig jaar Juli een 2jarig 225 abbo afgesloten

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Heb je dit topic wel gelezen??

Er veranderd niks voor bestaande gebruikers dus kan je natuurlijk ook niet opzeggen.

Verwijderd

haha bij iedere wijziging heb je direct mensen die vragen of ze goedkoop van hun abbo af kunnen komen.
Ik heb gewoon eieren voor mijn geld gekozen en via een fax opgezegd, krijg nu een rekening hoeveel ik moet terug betalen. Maar goed, ik stuur te veel sms-jes en die ksoten haal ik er dus gemakkelijk uit met een nieuw abo bij hi

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

schiffeb schreef op 25 augustus 2004 @ 17:08:
Heb je dit topic wel gelezen??

Er veranderd niks voor bestaande gebruikers dus kan je natuurlijk ook niet opzeggen.
Ja, ik heb het topic gelezen. Want er staat toch: 'Als ik het goed begrijp'
dan kan je er wel van uit gaan dat ik het topic gelezen heb

Verwijderd

Waarom reageer je dan op een anderhalve maand oud topic?

Kun je die belangwekkende mededeling niet voor jezelf houden? :X

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik vraag gewoon een bevestiging, en of er eventueel een andere mogelijkheid komt om op te zeggen, in plaats van afkopen.

want ik ben erg ontevreden jah, ik weet het, ik heb zelf een fout gemaakt, maar toch wil ik er van af

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:12
Maite schreef op 13 juli 2004 @ 15:31:
Ik geef je groot gelijk. Bij Hi ben je op het ogenblik veel voordeliger uit. De nieuwe tarieven van t-mob staan trouwens nu op hun site.
Met Hi betaal je 24 cent om te bellen buiten bundel!
met Tmobile ben ik 11 cent kwijt...

hou niet zo van piekendal

Afbeeldingslocatie: http://www.hi.nl/images/image.asp?id=13814
Zoals je ziet is zelfs na tariefverhoging Tmobile nog steeds goedkoper dan Hi
300 min bij Tmobile zijn nu 36,50 euro, 12 cent per minuut en buiten je bundel ook 12 cent... Hi krijg je voor 40 euro 325 min, ook 12 cent.
Hi is buiten de bundel ineens 24 cent?!

[ Voor 37% gewijzigd door Jazco2nd op 26-08-2004 12:00 ]

Verwijderd

Weet iemand of T-mobile binnenkort nog nieuwe telefoons aan gaat bieden?
Er zit nu niet een goede aanbieding bij! Vooral als je het vergelijkt met andere aanbieders die dan wel per maand ietsje duurder zijn. Maar die bieden tenminste een goede korting aan.

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

Hielden de nieuwe contracten ook niet in dat je kostenloos een lagere belbundel kon kiezen? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Als ik nu mijn abbo af wil kopen kost me dat 200 euro (8*25 euro, opzegtermijn van 3 maanden hoefde je volgens de medewerker niet te betalen), als ik mijn abonnement zou verlagen naar bijv een Relax 50, van 12.50 per maand is t maar 100 euro om af te kopen.

Of zullen ze hier niet intrappen bij T mobile? :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Le0032
Licko schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 09:42:
Hielden de nieuwe contracten ook niet in dat je kostenloos een lagere belbundel kon kiezen? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Als ik nu mijn abbo af wil kopen kost me dat 200 euro (8*25 euro, opzegtermijn van 3 maanden hoefde je volgens de medewerker niet te betalen), als ik mijn abonnement zou verlagen naar bijv een Relax 50, van 12.50 per maand is t maar 100 euro om af te kopen.

Of zullen ze hier niet intrappen bij T mobile? :)
Je kan je bundel bij T-Mobile niet verlagen tijdens de contractsperiode. Dat kan enkel en alleen bij Orange ( max. 3 stappen ) en bij abonnementen van Vodafone ( max. 1 stap ) die voor 8 augustus zijn afgesloten. Helaas gaat deze doordachte truc dus niet op.

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

blijkt dat je dus alleen naar een hoger, eventueel voordeliger tariefplan kunt overstappen :(

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

@ Jazco
Bij T mobile betaal je buiten de bundel ook 22cent plus een startarief. Lees het stukje hieronder maar!!!! Het verschil tussen T-Mobile en Hi is qwa prijs minimaal, maar de dekking van Hi/KPN is gewoonweg velemalen beter.

Het activeren van een T-Mobile SIM-kaart kost € 52,50. Een gespecificeerde rekening kost € 2,- per maand of gratis te bekijken via My T-Mobile op www.t-mobile.nl. Voor belminuten buiten de bundel geldt een minuutprijs van € 0,22 plus een starttarief van € 0,06 per gesprek. Het versturen van een SMS-tekstbericht kost € 0,22. Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Voor het bellen in, naar of vanuit het buitenland en naar betaalde servicenummers, gelden andere tarieven en aanvullende voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger tariefplan.
Jazco2nd schreef op donderdag 26 augustus 2004 @ 11:55:
[...]

Met Hi betaal je 24 cent om te bellen buiten bundel!
met Tmobile ben ik 11 cent kwijt...

hou niet zo van piekendal

[afbeelding]
Zoals je ziet is zelfs na tariefverhoging Tmobile nog steeds goedkoper dan Hi
300 min bij Tmobile zijn nu 36,50 euro, 12 cent per minuut en buiten je bundel ook 12 cent... Hi krijg je voor 40 euro 325 min, ook 12 cent.
Hi is buiten de bundel ineens 24 cent?!

• netblade
  • Laatst online: 11:17

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:58:
@ Jazco
Bij T mobile betaal je buiten de bundel ook 22cent plus een startarief. Lees het stukje hieronder maar!!!! Het verschil tussen T-Mobile en Hi is qwa prijs minimaal, maar de dekking van Hi/KPN is gewoonweg velemalen beter.

Het activeren van een T-Mobile SIM-kaart kost € 52,50. Een gespecificeerde rekening kost € 2,- per maand of gratis te bekijken via My T-Mobile op www.t-mobile.nl. Voor belminuten buiten de bundel geldt een minuutprijs van € 0,22 plus een starttarief van € 0,06 per gesprek. Het versturen van een SMS-tekstbericht kost € 0,22. Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Voor het bellen in, naar of vanuit het buitenland en naar betaalde servicenummers, gelden andere tarieven en aanvullende voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger tariefplan.

[...]
Als je kpn neemt, neem dan gewoon kpn mobielplus.
Dat Hi vind ik er eigenlijk nog cheaper uitzien dan het hele thee-meubel verhaal.
Bij kpn mobielplus heb je een belbundel (zoals bij orange) en je betaalt alles daaruit.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Als je een oude T-Mobile sms-bundel 40 hebt voor 5 eurie moet je even de klantenservice bellen, dan maken ze daar kosteloos een sms bundel 50 van... gratis dus 10 smsjes per maand!

Had alleen wel verwacht dat ze dit uit zichzelf wel zouden upgraden voor alle gebruikers, zodat ik er niet over hoefde te bellen... :P

• lxs
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Zou jij dat dan doen als bedrijf? Genoeg onwetenden die het bij het oude laten, terwijl je (wellicht) meer nieuwe klanten trekt omdat je meer smsjes aanbiedt ;)

Verwijderd

Het upgraden van een abo automatisch kost helemaal niks gezien de ultiem lage kosten die t-mobile maakt om een smsje te verzenden. DHet nadeel van de extra belasting van de gratis helpdesk en de ontevreden klanten lijken mij meer te kosten, dan 10 smjes voor inkoopprijs...... :9

• Le0032
netblade schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:19:
[...]

Als je kpn neemt, neem dan gewoon kpn mobielplus.
Dat Hi vind ik er eigenlijk nog cheaper uitzien dan het hele thee-meubel verhaal.
Bij kpn mobielplus heb je een belbundel (zoals bij orange) en je betaalt alles daaruit.
Maar je weet dat je bij KPN mobiel plus bundel van 22,50 voor een sms 0.22 ct betaalt en dat bij
Hi 20 een sms binnen de bundel 0.08 ct betaalt en buiten de bundel 0.12 ct ( t.o.v. mobielplus 55% goedkoper buiten de bundel?!? )
Je weet ook dat KPN Mobielplus 0.30 ct rekent voor bellen naar mobiel? En dat je je beltegoed meeneemt maar eerst je oude tegoed opmaakt?

Tot zover, nu weer terug on-topic! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 17-02-2005 12:47 ]

Verwijderd

als kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding van Hi of t mobile, Kies ik voor hi, het tarief is vergelijkbaar met die van T-mob, alleen je hebt gewoon velemalen beter ontvangst. Ik heb 5 jaar bij ben gezeten daarna 2 jaar bij orange en nu bijna een jaar bij kpn. Het bereik is echt veel beter dan de andere 2, ook binnen, let op ik woon in een flat en heb geen last van blikkerig geluid, een vriend met zijn t-mob versta ik soms bijna niet.

Mobielplus van KPN is interesant als je vanalles belt, dus binnenland, mobiel, sms, mms, imode en buitenland. Voor sms kan je een sms bundel nemen, die kost 5 euro dan zakt het sms tarief naar 12 ct. Je mag uiteraard meer smsen dan 5euro maar je mag ook voor die 5 euro bellen. Het is inderdaad vergelijkbaar met Orange.

Telfort is helemaal bout, daar wil ik eigenlijk niet over beginnen.
Pagina: 1