Ok, gezien de titel lijkt de oplossing tamelijk simpel, vervang de condensator, maar als ik ff wat vertel word het wat moeilijker IMHO.
1. De mixer komt uit 1962
2. De condensator heeft 2 ingangen en 3 uitgangen.
3. Er is weinig te zien op de condensator omdat er niets meer van te lezen is.
Deze mixer moet niet gerepareerd worden omdat een nieuwe te duur is ofzo maar omdat het een soort efrstuk is van de oma van degene waarvoor ik het zou repareren (naja proberen iig). Het is voor mij ook weer een soort uitdaging extra. Ik heb om het verhaal wat te verduidelijken wat foto's gemaakt.
Foto 1: De condensator met erop de eenheid.

Foto 2: De condensator met de driedubbele uit/in gang. (denk uitgang)

Foto 3: De condensator met de dubbele uit/in gang. (denk ingang)

Foto 4: Nog iets van een soort schema wat erop staat.

Kan iemand mij vertellen door wat ik deze condensator kan vervangen en zo ja hoe.
1. De mixer komt uit 1962
2. De condensator heeft 2 ingangen en 3 uitgangen.
3. Er is weinig te zien op de condensator omdat er niets meer van te lezen is.
Deze mixer moet niet gerepareerd worden omdat een nieuwe te duur is ofzo maar omdat het een soort efrstuk is van de oma van degene waarvoor ik het zou repareren (naja proberen iig). Het is voor mij ook weer een soort uitdaging extra. Ik heb om het verhaal wat te verduidelijken wat foto's gemaakt.
Foto 1: De condensator met erop de eenheid.

Foto 2: De condensator met de driedubbele uit/in gang. (denk uitgang)

Foto 3: De condensator met de dubbele uit/in gang. (denk ingang)

Foto 4: Nog iets van een soort schema wat erop staat.

Kan iemand mij vertellen door wat ik deze condensator kan vervangen en zo ja hoe.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:38 . Reden: plaatjes resized - volgende keer gaarne zelf doen ;) ]