wie heeft er ervaring met Lite On branders? Ze zijn nl. nogal goedkoop....als het ook nog wat fatsoenlijks is dan is het helemaal mooi en weet ik wat mijn volgende brander wordt.
Verwijderd
Vroeger was ik niet zo kapot van Lite on dat was dan in de tijd van de 12 speed... maar nu!! jajaja 12 fikken no problem alleen dan het fijt dat dat kreng nog zo nieuw is (12101B) dat er nog maar een brand proggie is (updated) die em support maar dat komt wel.. relaxed hoor cd fikken in 6 min..
ik zat met het zelfde probleem no problem en lekker stil op 32 speed lezen.. nou genoeg overtuigd? veel plezier.
ik zat met het zelfde probleem no problem en lekker stil op 32 speed lezen.. nou genoeg overtuigd? veel plezier.
mwah....min of meer 
Ik denk dat ik eens ga kijken voor die 12/10/32 versie...is niet echt te duur. Heeft ie burn-proof? en weet je toevallig van welke fabrikant het loopwerk is?
Ik denk dat ik eens ga kijken voor die 12/10/32 versie...is niet echt te duur. Heeft ie burn-proof? en weet je toevallig van welke fabrikant het loopwerk is?
'K heb de 12x10x32 versie en werkt super. Hij heeft Burnproof (staat enorm groot op de doos) en naar het schijnt Sanyo loopwerk (ik praat ook alleen maar mensen na).
Werkt perfect met Nero en (nog) niet met Cdrwin.
Werkt perfect met Nero en (nog) niet met Cdrwin.
XBL: theArthurrrr
Hoe ziet ie er eigenlijk uit? Ik kan namelijk nergens op de homepage van lite-on een plaatje vinden van de 12x10x32 
Kan iemand die m heeft een fotootje maken (webcam ofzo) plzzzzzzzzzzz?
Volgens mij is de brander binnenin identiek aan de Sanyo (en dus ook Plextor) 12x10x32, maar voor een veeeeel relaxtere prijs :P:P:P
Kan iemand die m heeft een fotootje maken (webcam ofzo) plzzzzzzzzzzz?
Volgens mij is de brander binnenin identiek aan de Sanyo (en dus ook Plextor) 12x10x32, maar voor een veeeeel relaxtere prijs :P:P:P
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Aopen hebben ook een vette 12X brander , voor 8700 BEF , geen Burn-proof , maar wel 4000 ballen goekoper dan de Plextor !
Ik ga gewoon voor een 16X SCSI . Weet iemand waar ge die Ymaha in SCSI kunt kopen (in Belgie wel )
Ik ga gewoon voor een 16X SCSI . Weet iemand waar ge die Ymaha in SCSI kunt kopen (in Belgie wel )
De lite-on is 449 NL-Gulden (zo'n 8980 BEF denk ik)......dus ik ga voor de lite-on maar ik wil weten hoe die eruit ziet en wat voor lade systeem hij heeft (full-lade of lade met aan voorkant van brander een klepje dat opengaat)
IIEEEMAND IETS?
Ow ja kan hij trouwens ook 90 mins cd-branden? iemand hier met een plextor 12x10x32 die dat kan? (Dan kan licht-aan dat ook
)
IIEEEMAND IETS?
Ow ja kan hij trouwens ook 90 mins cd-branden? iemand hier met een plextor 12x10x32 die dat kan? (Dan kan licht-aan dat ook
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Volgens mij hebben de Plextor 12/10/32 en die LiteOn inderdaad beiden hetzelfde binnenwerk. Immers, alleen Sanyo mag de term 'BURNproof' gebruiken.
Verwijderd
Loopwerk is idd hetzelfde, alleen de electronica is verschillend. Daarom presteert de Plextor beter dan de Lite-on met hetzelfde loopwerk. (Lees hiervoor de reviews).
Ik speel op safe en ga de plextor kopen
Ik speel op safe en ga de plextor kopen
Lijkt me heel verstandig, ik vertrouw die LiteOn ook niet helemaal.Ik speel op safe en ga de plextor kopen
De burnproof techniek behoort toch tot de electronica en niet tot het loopwerk? En ik denk niet dat lite-on ff iets anders gaat maken dan sanyo (en Plextor) en dan zoveel goedkoper kan produceren?!??
Of zie ik dit verkeerd?
Of zie ik dit verkeerd?
wat is er dan minder aan de door LiteOn gebruikte electronica?
Volgens mij is ie gewoon hetzelfde...
Verwijderd
Ik ben er hatstikke tevreden mee! Echt goed spul! Er is mij verteld dat het bijna hetzelfde is als Plextor, alleen dan goedkoper! 
GreetZ Pr1nZy!
GreetZ Pr1nZy!
Pssst Pr1nZy, dit topic is een beetje oudOp vrijdag 07 juni 2002 22:12 schreef Pr1nZy het volgende:
Ik ben er hatstikke tevreden mee! Echt goed spul! Er is mij verteld dat het bijna hetzelfde is als Plextor, alleen dan goedkoper!
GreetZ Pr1nZy!
En we begroeten elkaar niet de hele dag hier, anders word je gek van alle "de mzzl" "greetz" "groetjes" "kusjes"....
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
hallo je bent aan het reply-en op een topic uit december 2000! heheOp vrijdag 07 juni 2002 22:12 schreef Pr1nZy het volgende:
GreetZ Pr1nZy!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je hoeft niet te reageren hoor op zo'n oud topic.
Is alleen maar irritant eigenlijk
Is alleen maar irritant eigenlijk
Hahahaha gewoon weer 1,5 jaar later omhoog kicken hoor!
achja waarom niet, ondertussen denken we wel wat "anders" over lite-on dacht ik zo.....
can you read my mind?
Lite-On is goed!!!!!
heb er n dvd speler van (DAE 21x!!!!!!!!!!!!!!)
een 24x brander PERFECT!!!!!!!!!!
morgen een 32x BETER!!!!!!
heb er n dvd speler van (DAE 21x!!!!!!!!!!!!!!)
een 24x brander PERFECT!!!!!!!!!!
morgen een 32x BETER!!!!!!
gang is alles
Pagina: 1