voor mijn volgende project ben ik van plan om een server te gaan bouwen....
dat wordt dus een fanless server, ik heb gegoogled en de GoT search gebruikt, wel dingen gevonden maar niet dingen die mij van pas komen.
Het is wel mogelijk maar hoe??
het wordt een Pentium 2 266 of een 300.
de voeding wordt een Codegen 200X die 200 Watt verbruikt
specs voeding:

*klik*
en zo ziet hij er uit:

ook deze voeding moet compleet passief gekoelt worden....
dus dat betekent, dat de CPU en voeding passief gekoeld moeten worden, er mag helemaal geen fan van pas komen.
hoe ben ik van plan dit te doen..... ik heb wel een paar ideetjes alleen ik weet niet of die wel goed genoeg zijn.
wat ik nog wel heb om passief te koelen, dat zijn deze jongens
:

en nog eentje van dichterbij:

ik zou het niet erg vinden als deze koelblokken buiten de kast komen te zitten...
ik hoop dat jullie wel ideeen hebben en misschien wel soort ontwerpen voor deze server....
dat wordt dus een fanless server, ik heb gegoogled en de GoT search gebruikt, wel dingen gevonden maar niet dingen die mij van pas komen.
Het is wel mogelijk maar hoe??
het wordt een Pentium 2 266 of een 300.
de voeding wordt een Codegen 200X die 200 Watt verbruikt
specs voeding:

*klik*
en zo ziet hij er uit:

ook deze voeding moet compleet passief gekoelt worden....
dus dat betekent, dat de CPU en voeding passief gekoeld moeten worden, er mag helemaal geen fan van pas komen.
hoe ben ik van plan dit te doen..... ik heb wel een paar ideetjes alleen ik weet niet of die wel goed genoeg zijn.
wat ik nog wel heb om passief te koelen, dat zijn deze jongens

en nog eentje van dichterbij:

ik zou het niet erg vinden als deze koelblokken buiten de kast komen te zitten...
ik hoop dat jullie wel ideeen hebben en misschien wel soort ontwerpen voor deze server....