Toon posts:

MemoryMouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een USB muis (met draad, liefst optisch) met ingebouwd geheugen (128MB o.i.d.).

Geen cardreader-idee zoals de Sony MemoryStick Mouse, maar gewoon een muis met embedded memory.

Of is zoiets simpel zelf te klussen (ruimte is er genoeg in de muis, usb is toch door te lussen?).

Iemand een idee? Alle reacties zijn welkom! - met dank,

bib

Verwijderd

usb is niet zomaar door te lussen, daar moet een hub tussen. die chip daarvoor zou je eventueel uit een gewone usb hub kunnen halen, maar het lijkt me een behoorlijk gedoe.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:20

Nik

En zoveel ruimte is er ook weer niet in een optische muis hoor...

Verwijderd

Het id is... soort van handig- maar ik ben ze nog nooit tegengekomen (heb je wel op google gezocht? als ik dadleijk wat vind... :( ) maargoed... zomaar doorlussen kan je vergeten... misschien 2 usb kabels bundelen.. een naar muis, een naargesloopte memstick IN je muis... of idd hub module drin proberen te proppen =/

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat als je het simpel wilt houden, je het beste een kleine usbmemorystick kan nemen en die aan een usb verlengkabel doen. Memory stick in de muis zien te passen + gaatje voor draad. Het draadje moet je dan gewoon via de draad van de muis laten lopen, dr aan vast maken met tape oid. Dan een omhulsel om de 2 kabels en je ziet er niks meer van.
Ik denk dat je beter in Casemodding en Elektronica kunt vragen naar het maken van embedded memory met een usb interface.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:35
of een Sony MemoryStick Mouse en dan een MemoryStick er vast in modden? Lijkt me makkelijker dan gaan klooien met een USB hub enzo...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Of bestaan er USB geheugensticks die gelijk doorlussen? - waar je direct een de USB plug van de muis in kan steken, zodat het toch 'één device' wordt (dat is het doel).

Dank alvast.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Dus een usb-memorystick met aan de achterkant een female usb-plug? Wat dacht je ervan zelf eerst even te googlen? Niet onaardig bedoeld verder hoor... ;)

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zoiets?

http://www.meritline.com/newflasmousm.html

Oeps, niet goed gelezen :|

[ Voor 23% gewijzigd door MegaTronics op 11-07-2004 20:12 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 18:52:
Geen cardreader-idee zoals de Sony MemoryStick Mouse, maar gewoon een muis met embedded memory.
;)

[ Voor 28% gewijzigd door DutchTSE op 11-07-2004 20:06 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 18:44

heuveltje

KoelkastFilosoof

nieuwschierig: waarom zou je dat willen :?

lijkt me nou niet zo handig om elke keer met je muis te gaan sjouwen :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-03 14:11
USB geheugen muis howto
Men neme:

Plastick lijm,
Sony MemoryStick Mouse,
een MemoryStick,

Men lijme de MemoryStick in de MemoryStickmuis, Epoxyhars er over heen, afschuren, aflakken en klaar

Je bent tweaker of niet :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door 0fbe op 11-07-2004 20:11 ]

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:26

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Zo ongeveer als die van benq?

Afbeeldingslocatie: http://www.benq.be/images/product/keyboard_mice/m310_showcase.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/v/F26A21DB888D7D97C1256EB000477CB7/$file/profil.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/v/13E07CB83FBCC9FDC1256EB00047860A/$file/venku.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/v/E13AB4B38DEDFCB6C1256EB00048BE26/$file/uvnitr.JPG

Ik denk alleen niet dat je hier data op kunt weg schrijven.

Of ik snap helemaal niet wat je bedoeld 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Jellabie op 11-07-2004 20:15 ]

De Nederbelg !

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
sjezus, lijkt wel of die muis een USB stick in zn r**t heeft zitten :P

als dat echt is wat TS wil, dan is ie goed af met zon BenQ muis... als je dit zelf wilt maken moet je zowiezo 2 aparte USB kanalen gebruiken want ik ben bang dat 2 aparaten op 1 kabel gedonder gaat geven (en een USB hub in een muis modden? ik denk ut niet he? :+ )

Mn 3D printer blogje..

• Vipero
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-03 18:39
Ik heb wel een muis gevonden met 32mb en optisch, deze muis heeft een usb kabel.
Het lijkt mij dat het geheugen als een externe HDD wordt gezien...

Het merk & typenummer van deze muis is: Iogear mini mouse 800

Directe link: Iogear mini mouse 800
Korte review van CNet: CNet

Verwijderd

Topicstarter
geweldig! dat bedoel ik.

vraag 1) hoe vind je zoiets - zodat ik er voortaan niemand meer mee hoef lastig te vallen?

vraag 2) $49, dat moet toch goedkoper kunnen?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 22:24:
Heel eventjes verder klikken op de CNET site....
http://reviews.cnet.com/I...48_7-30554582.html?tag=bc

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Vipero
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-03 18:39
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 22:24:
geweldig! dat bedoel ik.

vraag 1) hoe vind je zoiets - zodat ik er voortaan niemand meer mee hoef lastig te vallen?

Ik heb deze muis via Google gevonden, de zoekopdracht was volgens mij "mouse with flash memory" :)

$49, het is een hoop geld, dat klopt, Iogear staat niet in de pricewatch, dus dan lijkt het me dat de kans klein is dat het in NL wordt verkocht...

Voor een prijzen lijst, zie de post van XanderH... ( Prijzen ) ;)

Om het om te rekenen verwijs ik je door naar het GWK ( GWK )

Als je hem koopt, dan hoop ik dat je je ondervindingen wel eventjes laat horen, want et lijkt me een mooi idee, altijd je belangrijke presentatie's/documenten bij je (notebook)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 16:06
Ey dit vind ik wel n geinig idee..
Als je trouw zweert bij je eigen muis en die altijd mee sleurt.. heb je ook altijd je files bij je =)

Voor laptops zijn er ienie-minie USB-hubjes (3 poorten). Misschien dat je die in je muis kan modden. Zal er ff n piccie van opzoeken...

*edit
dit ding bedoel ik;
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/9000_9999/9900/9970/9979/997941_RB_00_FB.EPS.jpg
Conrad Artikelnr.: 997941 - 8B, á 19,95 EUR

Volgens mij is dit van binnen supercompact. Helemaal als je die poortjes niet gebruikt maar gewoon alles soldeerd.

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 13-07-2004 23:32 ]

Pagina: 1