[Ervaringen] Plextor PX-172A 12x dvd-brander.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 14:05
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort mijn eerste dvd-brander kopen. De Plextor PX-712A komt in alle reviews er als een "super" brander uit. Nu kan ik me herinneren dat dit ook het geval was met zijn voorganger de PX-708A en dat een heleboel mensen heel veel problemen hadden met de 708a. Mijn vraag is nu dan ook aan alle PX-712A bezitters: Wat zijn jullie ervaringen met de Plextor PX-712A? Is het inderdaad een super-brander?

[edit] Kan 1 van de mods in de topictitel 172A veranderen in 712A [edit]

[ Voor 11% gewijzigd door Nilco op 11-07-2004 18:29 ]

Verwijderd

mag ik vragen waar die reviews staan ?

Ik heb hem , en hij valt VIES tegen.

1) Buffer problemen bij CD's voor de firmware upgrade, deed een kwartier over een cd

2)pakt heel veel media codes niet, hij herkent ze perfect, je kan vele 4 speed discs op 8 speed branden, loopt als een trein in DIE drive maar zodra je ze in een andere drive stopt worden ze als leeg gezien, ik heb hier een topic over. Het gaat hier om een stuk of 9 bekende merken! Deze brander zit vol met kinderziektes.
Toen ik een hoop geld uitgaf had ik een hoop terug verwacht, nou de Nec brander van 90 euro doet het nog beter... zelfs de philips brander die nu 20 euro waard is doet het nog beter...

my 2 cents..

• Nilco
  • Laatst online: 12-03 14:05
@SAVIO: Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad op een boel fora heel veel problemen met de 712A gelezen. Ik ga deze fikker dus ook NIET kopen. Ik ga voor de BenQ DW1600A. :Y)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-03 15:45
MEGATRON schreef op 11 juli 2004 @ 18:27:
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort mijn eerste dvd-brander kopen. De Plextor PX-712A komt in alle reviews er als een "super" brander uit. Nu kan ik me herinneren dat dit ook het geval was met zijn voorganger de PX-708A en dat een heleboel mensen heel veel problemen hadden met de 708a. Mijn vraag is nu dan ook aan alle PX-712A bezitters: Wat zijn jullie ervaringen met de Plextor PX-712A? Is het inderdaad een super-brander?

[edit] Kan 1 van de mods in de topictitel 172A veranderen in 712A [edit]
offtopic:
De 708A is ook onwijs veel verkocht dus dan is het logisch dat er veel problemen mee zijn, de mensen die geen problemen hebben hoor je niet.

Ik heb zelf de 712A en heb helemaal nergens problemen mee, over de media compatibiliteit kan ik weinig zeggen want alle (+/- 30) DVD's heb ik gebrand op Philips 8x media. Ik heb hier nog geen misbaksels mee gehad (altijd op 8x gebrand).

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[search=plextor 712a]
[rml][Ervaringen] Plextor PX-712A[/rml]

:)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 21-07-2004 10:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.