Toon posts:

Geen muziek onder film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs had ik een film gedownload, dit betrof een Xvid film.
Nadat ik hem had gedownload probeerde ik hem af te spelen, dit lukt totaal niet maar ik hoorde wel muziek.
Mijn DivX verwidjerd en mn Xvid verwijderd en nu weer mn Xvid opnieuw geinstalleerd en nu draaide de film maar dan wel zonder geluid.
Ik heb in de Winamp opties gekeken maar zag niks vreemds en normaal doet het geluid het overal bij...

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 18:05:
Onlangs had ik een film gedownload, dit betrof een Xvid film.
Nadat ik hem had gedownload probeerde ik hem af te spelen, dit lukt totaal niet maar ik hoorde wel muziek.
Mijn DivX verwidjerd en mn Xvid verwijderd en nu weer mn Xvid opnieuw geinstalleerd en nu draaide de film maar dan wel zonder geluid.
Ik heb in de Winamp opties gekeken maar zag niks vreemds en normaal doet het geluid het overal bij...
Laat me raden is het een .avi bestand? zoja dan heb je een codec probleem. Daar is in de faq wat over te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door LifeTecH op 11-07-2004 18:08 ]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

misschien is het geluid DivX geencodeert (kan dat? vast wel), installeer dus ook DivX nogmaals.

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik zag hier onderaan in de lijst ook een soortgelijk topic, sorry!

Verwijderd

Probeer dat bestand eens in WMP of MPC.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij heb je geen AC3-codec geïnstalleerd. Probeer eens AC3Filter en ik denk dat je probleem is opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks jullie weten wel een boel! Volgens mij denk ik zo het probleem gefixed te hebben!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat Codec pack werkte niet echt eens die A3 filter proberen!
Pagina: 1