Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 omzetten naar AAC voor de Nokia 6230

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds 1 week een Nokia 6230. Nu wil ik daar een mp3 koppelen aan een bepaalde groep. Dit lukt mij helaas niet. Ik kan hem wel instellen als algemene beltoon maar ik kan hem dus niet toevoegen aan een groep. Nu is mijn vraag of er iemand een programma voor mij heeft waarmee ik een mp3 kan omzetten naar AAC want dan kan ik het probleem oplossen.

Alvast bedankt voor de reacties

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

[google=mp3 to aac]
Daar moet vast iets te vinden zijn. :)

Signature

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 17:53:
Hallo,

Ik heb sinds 1 week een Nokia 6230. Nu wil ik daar een mp3 koppelen aan een bepaalde groep. Dit lukt mij helaas niet. Ik kan hem wel instellen als algemene beltoon maar ik kan hem dus niet toevoegen aan een groep. Nu is mijn vraag of er iemand een programma voor mij heeft waarmee ik een mp3 kan omzetten naar AAC want dan kan ik het probleem oplossen.

Alvast bedankt voor de reacties
Stel die vraag maar in het daarvoor betreffende forum!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Ik denk dat het opstellen van dit topic meer moeite heeft gekost dan dat je even op google had gezocht; dit is wel héél makkelijk te vinden. Volgende keer daar even mee beginnen aub. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Januszjes schreef op 11 juli 2004 @ 17:55:
[...]

Stel die vraag maar in het daarvoor betreffende forum!
Dat doet 'ie toch ook? Reageer dan niet, als je niets hebt toe te voegen... :/

Dit topic is gesloten.