Toon posts:

logitech quick cam express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een webcam gekocht van logitech usb
maar volgende probleem

het beeld :r is niet je van het hoe op te lossen?

ben wel bezig de nieuwste software te downloaden mischien helpt dat?

draai in winme us version

Verwijderd

Ik heb dezelfde webcam, en de kwaliteit is inderdaad niet zo geweldig, en zeker niet bij kunstlicht. Je kunt hem eigenlijk alleen bij daglicht goed gebruiken. Trouwens, je kunt hem scherp stellen met de lens heh. Duh.
Ja, een goedkope webcam is niet altijd goed heh.

Verwijderd

Topicstarter
mag van logitech toch wel iets verwachten?
zal ff een plaatje op inet zetten
http://members.tripod.lycos.nl/pvdfeer/hidden/webcam.gif

is wel heel erg

Verwijderd

Da's niet alleen heel erg..... het is om te huilen! Wat moet het b.t.w. voorstellen?
:?

Verwijderd

Topicstarter
mijn kamer met kustlicht

valt er nog wat aan te doen?

Verwijderd

Ik heb diezelfde webcam, je kan het proberen onder de instellingen rechtsonderin het beeld. Daar kan je de lichtversterking aan zetten wat helpt. Het maakt ook je beeld mooier en scherper. Hoe het werkt weet ik niet maar bij mij werkt het wel!

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 19:10 schreef pvdfeer het volgende:
mag van logitech toch wel iets verwachten?
zal ff een plaatje op inet zetten
http://members.tripod.lycos.nl/pvdfeer/hidden/webcam.gif

is wel heel erg
Dat beeld valt me wel erg! tegen! Zo'n klein plaatje en dan nog zo vaag! Mijn Creative webcam die ik bij de monitor kreeg vind ik toch vele malen beter :) (Niet dat ik je webcam af wil kraken maar toch..)

Verwijderd

Wat je moet doen is alle softtone en dergelijke sfeerlampen je kamer uit rotten en daar halogeen of spotlights voor ophangen. Ik had eerst ook een dramatisch beeld met Philips softtone lampen en heb die vervangen door spots......haarscherp beeld nu!:)

Erg gevoelig voor kunstlicht ja, maar dat zijn ze allemaal. Wil je hiervan af? Koop dan een echte digitale camera!:) ben je weer een paar duizend gulden armer....:(

Verwijderd

Topicstarter
plaatje gemaakt met netmeeting
in normale prg van logitehc is het wel redelijk tot goed

zou netmeeting iets verkeerd doen?
Pagina: 1