Toon posts:

TFT scherm 150P philips welke agp videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ben nieuw hier maar de stijl staat me wel aan
ben al een oudere (58)man en wil graag weten welke agp kaart ik zal nemen voor mijn tft scherm
moederb =assus a7 met een amd tb 750
allen gelukkig nieuwjaar

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

dank je wel

Denk dat de keuze van je video kaart niet echt veel te maken heeft met je huidige monitor. De meeste kaarten kunnen toch veel meer leveren dan de meeste monintoren aankunnen. Wat wel belangrijk is wat je wilt gaan doen. Is dat gewoon met word en het web browsen? Is dat Gamen? is dat veel met 3d applicaties? etc etc. Dan kan je de kaart kiezen die bij je past.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Hoi oudere man ;)

Ik heb ook zitten denken aan een TFT-scherm maar heb uiteidelijk toch maar een Iiyama aangeschaft.

Op zich leek het me wel handig (weinig ruimtverlies) en ook wel stijvol :7

Het probleem met TFT's is nog dat ze nagloeien. Met games zijn de cristallen te traag. Althans, dit heb ik me laten vertellen. Voor kantoor applic zijn ze echter perfect. Ik wacht nog even tot de techniek nog iets verbeterd is.

Wat voor AGP kaart je aan wil schaffen hangt dus ook af van wat voor applicaties je draait. Als je veel 3D spelletjes speelt moet je een Geforce (1, 2 of MX) hebben, het ligt eraan wat je er voor over hebt. Voor non-3D schijnt Matrox wel een goed kaartje te zijn. Kijk ook even op de pricewatch van deze site en zoek nog wat testen op..

Suc6

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:39
Volgens mij is het verstandig om een video kaart te nemen met een DVI uitgang.
Zo wordt de RAMDAC buitenspel gezet en moet het beelt beter zijn op een TFT.
Als U :) vertelt wat U :) er verder mee doet (3D , video bewerking of iets anders) kunnen we U :) verder op weg helpen
Een jongen van 20 :D

Verwijderd

HIER HET LEVENDE BEWIJS OP DE OUDE COLLUM OP TWEAKERS.NET OUDEREN EN COMPUTERS KAN DAT?

JA DUS!!!!! GO GO GO SLIVERCOACH!!!