Toon posts:

Programmering Divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of er een programma/software bestaat om een soort van avond vullend programma te maken met als basis Divx. Dus je zet een aantal Divx in een wachtrij en op gezette tijden wordt er een film gestart. Net zoals in het echt op de tv zeg maar.

Bedankt,

Koen

Verwijderd

Uuh... taakplanner?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

offehh... een playlist?

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Ja, idd. Gewoon WinAmp gebruiken en de DivX'jes in de playlist zetten.
Easy...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 16:23 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook de mediaplayer kan .m3u playlists gebruiken om divx op een rij te zetten (nou ja, 6.4 iig. wel en een resourcevretende, DRM-troep nieuwere versie komt er op mijn PC's niet op :X maar ik neem aan dat die het dan ook doet).

Edit: taakplanner lijkt me niet flexibel genoeg, een keer pauze en je schema loopt in de soep :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 11-07-2004 16:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

dat zijn geen gezette tijden een playlist,. die speelt alles achter elkaar af zonder reclame dan........

hij bedoeld dat je bijv een lijsje kan maken met tijden dat ie ook rond die tijd daadwerkelijk de films gaat afdraaien zodat je bijv op de beamerkamer kan gaan zitten rond 20:30 om 21:30 pauze 21:45 vervolg oid :p

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan je net zo goed een afstandbediening aan je PC hangen, dan kan je zelf bepalen wanneer je het gaat zien, wanneer je pauze hebt, hoe lang... etc, etc.

Plus dat je je PC aan kan sturen, vanuit je lekkere luie stoel :Y)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 16:55:
dat zijn geen gezette tijden een playlist,. die speelt alles achter elkaar af zonder reclame dan........

hij bedoeld dat je bijv een lijsje kan maken met tijden dat ie ook rond die tijd daadwerkelijk de films gaat afdraaien zodat je bijv op de beamerkamer kan gaan zitten rond 20:30 om 21:30 pauze 21:45 vervolg oid :p
Dan heeft Verwijderd in "Programmering Divx" "De" oplossing :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1