Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
ik denk dat het aan MSN ligt, tis overal zo traag...
met Webcam32 ging het bij mij al een stuk sneller iig, maar dat is weer een non-gratis programma...
met Webcam32 ging het bij mij al een stuk sneller iig, maar dat is weer een non-gratis programma...
euhm, zie jij jezelf tegen 1-4 fps of ziet de andere persoon je tegen 1-4 fps? als ik webcam met msn, dan is het bij mij ook altijd enorm traag en schokkerig (3000+), maar bij de andere persoon is alles mooi vlot en smooth.
Als hij al je uplaod zou gebruiken zou je niet meer kunnecn chatten/surfen enz... verder wordt hij weer beperkt door de download van de ander, die ook nog eens niet zijn hele verbinding daar aan kan besteden.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ik zie hem idd alleen zelf heel traag. De ander klaagt er ook over, maar het zou kunnen dat ie hem wat sneller ziet. Zal eens gaan testen. download van de ander is het probleem niet die is gewoon 500 kb/sec (4000 k of 4 mbit)
[ Voor 24% gewijzigd door Sneak[3G] op 11-07-2004 17:40 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM