[Counter-strike] Wat heb ik nodig

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ik heb vandaag de goty-editie van Half Life maar weer eens onder het stof vandaan gehaald om Counter-Strike te kunnen spelen. Ik heb alleen Half Life geïnstalleerd, Half Life update 1110 en cs 1.5 gedownload en geïnstalleerd.

Nu wil ik dan best wel graag een beetje online spelen, maar ik kom geen één server op. Veel servernamen hebben ook een geel icoontje erbij staan en ik weet niet goed wat dat betekent. Ik heb nu Steam gedwonload. Moet ik daarmee nog meer updates voor CS downloaden? Wil iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb om Counter-Strike weer eens te kunnen spelen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:19

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Inmiddels is de grootste vriend van elke cs'er steam, oftewel 1.6. Dit gaat nu dus helemaal anders dan dat je gewent bent, je moet cs helemaal opnieuw downloaden, alleen nu via steam. Via steam worden dus ook automatisch de updates bijgehouden. En elke multiplayer game van valve zal in de toekomst zo gespeeld gaan worden, dus ook hl2 en cs2.

Kijk voor info op:
http://www.steampowered.com/

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Freddy_Fish schreef op 11 juli 2004 @ 16:15:
Inmiddels is de grootste vriend van elke cs'er steam, oftewel 1.6. Dit gaat nu dus helemaal anders dan dat je gewent bent, je moet cs helemaal opnieuw downloaden, alleen nu via steam. Via steam worden dus ook automatisch de updates bijgehouden. En elke multiplayer game van valve zal in de toekomst zo gespeeld gaan worden, dus ook hl2 en cs2.

Kijk voor info op:
http://www.steampowered.com/
Er zijn nog gewoon CS1.5 servers hoor...
Maar ik denk dat je even poorten moet forwarden in je router of zo...

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Mja, maar als je toch overnieuw begint kan je toch beter 1.6 gaan spelen, aangezien 1.5 langzaam begint uit te sterfen. Probeer anders eens dit ip te joinen met 1.5:

145.100.16.24:27025 NL SARA GAMING CS 1.5 *Public 2*

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op 11 juli 2004 @ 16:15:
Inmiddels is de grootste vriend van elke cs'er steam..
Zo'n grote vriend is dat voor menig cs-er niet hor.. Gebeurt vaak zat dat steam-servers weer ens plat liggen en dan kun je dus nix.. :(

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Was ook niet echt me grote vriend hoor :P, ik hou ook niet zo van steam ligt plat zodra 10.000 spelers tegelijk een nieuwe update proberen te d/l. Gek wat ze met awp hebben gedaan, das ook ni normaal enz enz, 1.5 was allemaal mooier.

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 10:32
Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar steam maar op de 1.5 servers word aangegeven dat steam aan het eind van de maand de overhand gaat nemen doordat won dan eruit gaat :(

Dus ik zou als ik jouw was gelijk steam installeren

[ Voor 14% gewijzigd door Moffin op 11-07-2004 16:37 ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden. Steam gedownload en geïnstalleerd, de computer een nachtje laten ratelen (wat duurt dat lang, zeg) en vandaag kon ik weer CS spelen. Ik vind tot nu toe Steam wel een aardig programma. De serverbrowser is in ieder geval een stuk beter en het gebruiksgemak is ook wel verbeterd.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Pagina: 1