Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort Traagheid

Pagina: 1
Acties:

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Afgelopen vrijdag vond ik het tijd voor een nieuwe GSM+Abo. Ikke dus naar ThePhoneHouse, omdat je daar fl 100,- terug krijgt voor je oude telefoon + de eerste 3 maanden hoef je geen abonnementskosten te betalen. da's mooi dacht ik zo. De verkoper wil dus mij gegevens in het systeem invoeren zodat ik bellend de winkel uit kan lopen, maar dat ging helaas niet lukken, De verkoper kon de gegevens niet doorsturen naar Telfort. De verkoper dus een aanmeldingsformulier gepakt, ingevuld en doorgefaxt naar telfort. Ik kon de telefoon zaterdag na de middag ophalen. Ik kom dus om 15:00 de winkel binnegelopen om de boel op te halen. Nu vertelden ze mij dat het systeem van telfort een hele dag plat heeft gelegen, en dat ze een gigantische achterstand hebben opgelopen.
Iemand van jullie toevallig de zelfde ervaring? Werkt er toevallig iemand bij telfort die mij kan vertellen of die achterstand weggewerkt is? Kan iemand mij vertellen of m'n contract al loopt, omdat ie dus vrijdag al ondertekent is?
Ik had gehoord dat telfort van z'n pak en bel imago af wil, maar pak-en-over-een-week-week-bellen is volgensmij ook niet helemaal de bedoeling :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wel eens meegemaakt jah..
Bij ons op het werk vloog het hoofd-administratieve system off-line omdat er een graafmachine door de 2Mbits lijn ging naar de DB (ander gebouw).
Kostte 6 uur tijd, errug fijn als je met 120.000 klanten zit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Niet op deze manier maar wel dat ons netwerk platligt. Best gezellig als je veeeeeel klanten hebt en die 1 dag niks kunnen doen online.
En zo kom je dan met achterstanden te zitten die je toch wel heel snel moet oplossen, gelukkig draait het nu allemaal weer lekker soepel.

Verwijderd

Telfort is sowieso traag, heb namelijk 3 maand op m'n rekening moeten wachten...

Voor de rest ben ik wel tevreden met Telfort, ze hebben mijn gesprekken naar het buitenland niet gecrediteerd.. ;)

Verwijderd

Ach ja neem Libertel dan heb je ook wat,maar Telfort is niet de slechste

Had eerst Ben had 25,- beltegoed was te weinig om te Sms'en dat is pas idioot

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 16:04 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Had eerst Ben had 25,- beltegoed was te weinig om te Sms'en dat is pas idioot
Naar die school wil ik ook!
Pagina: 1