Toon posts:

MSI K7N2G-L met nForce2 IGP, dual view mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de MSI K7N2G-L met nForce2 IGP chipset aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of ik hier TV-out heb (volgens de MSI site is er een bracket voor, maar heb eens een pc gebouwd voor iemand met dit mobo waar ie er niet bij zat in de doos). En als die bracket er dan bijzit, is het dan mogelijk dual view te gebruiken? Dus bijv. dvd kijken op je tv terwijl je verder werkt op je monitor...?

En als dit niet het geval is, wat is er dan aan te raden om dit met beperkt buget toch te bereiken?

Verwijderd

Ik denk dat je maar net geluk moet hebben dat er zo'n bracket bij zit. Ik denk eigenlijk neit dat veel leveranciers/winkels hem er bij hebben zitten, en anders zou je hem waarschijnlijk voor relatief veel geld van MSI moeten kopen.

Waarschijnlijk kan het wel, volgens mij zit er in de NForce 2 IGP tochj een Geforce 4MX chipset? Volgens mij kan wat jij wil wel, maar ik weet het niet zeker. Anders kun je gewoon een simpel videokaartje met TV-out aanschaffen, bv de Radeon 7000 kost rond de 30 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 14:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 14:48:
Ik denk dat je maar net geluk moet hebben dat er zo'n bracket bij zit. Ik denk eigenlijk neit dat veel leveranciers/winkels hem er bij hebben zitten, en anders zou je hem waarschijnlijk voor relatief veel geld van MSI moeten kopen.

Waarschijnlijk kan het wel, volgens mij zit er in de NForce 2 IGP tochj een Geforce 4MX chipset? Volgens mij kan wat jij wil wel, maar ik weet het niet zeker. Anders kun je gewoon een simpel videokaartje met TV-out aanschaffen, bv de Radeon 7000 kost rond de 30 euro.
Mja, en daarmee zeg jij t zelfde als ik alleen anders, dat je t niet zeker weet....
En die Radeon 7000, heeft die dan dualview??

Verwijderd

Had er even niet opgelet dat je dualview wilde 8)7 . Maar deze kaart kan alleen dualview ondersteunen i.s.m. een andere videokaart.

Maar ik zie dat de Geforce 4MX die onboard zit het wel ondersteund, dus als je de extra TV-out bracket erbij hebt moet het lukken. Als die er niet bij zit kun je altijd nog wel ergens goedkoop een Geforce4 MX vinden (of de Geforce MX 4000) deze zijn ook al wel te krijgen rond de 40 euro dacht ik.

Edit: volgens mij kon de Geforce 2MX dit al, ik zie op de site van nVidia dat er soms ook op de Nforce 2 moederborden Geforce 2MX'en opzitten i.p.v. 4MX'en

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus uiteindelijk een MSI moederbord K7N2 delta (zonder Graphics) en een ATi Radeon 9200SE 128mb

Overigens; de meeste ATi Radeon kaarten ondersteunen 'Multi-Monitor' zoals ATi / Radeon dat noemt.
Pagina: 1