Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CC voor mn boxje, help

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb me net aangemeld toch wel lekkere site! Ik zoek een Cold Cathode. Ik heb een beetje rondgebeld naar winkels maar ze hebben ze nergens
:(

Dus heb ik naar nederlandse online shops gezocht maar ik vind nog niet helemaal wat ik zoek. Mischien kan iemand me helpen?

(Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag maar het is voor mn case mod)

Ik zocht eigenlijk iets dat zoveel mogelijk op deze lijkt: http://www.sunbeamtech.co...s/ccfl/images/green-2.gif
maarja die moet helemaal uit amerika komen heb geen zin om te w88 :P

Mijn vraag is dus, weet iemand een goede nederlandse online shop, waar ik deze (of een die er op lijkt) ccfl kan bestellen? Dank U _/-\o_

Wat ik ermee ga doen: Het is simpel, maar wel erg sekC! Ik duw hem in mn Xbox!
De CCFL haal ik een beetje uit elkaar, zodat je alleen het lightgedeelte hebt. De Jewel (het groene ding bovenop xbox) heb ik doorzichtig geschuurd en daar gaatie achter. Mooooooooooi lichtgevend!

Verwijderd

Pricewatch?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 21:56

SA007

Moderator Tweaking
Meeste electronicazaken hebben dat soort dingen ook, of computerzaken die modding producten hebben...

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
En niet lullig bedoelt als je zoekt op xbox mods hier krijg je meerdere die dat hebben gedaan.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52
Tweakers.net Pricewatch?

Daar vind je alle prijzen, OOK op modding gebied. En tevens is die ronde CCFL, ook los te koop. Dus zonder de fan. Good Luck!

..::System Specs::..

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
een paar links:

- Tweakstore (www.tweakstore.net) voor alles wat met casemodding, special computer parts, watercooling, e.d.
- Freezing Hardware (www.freezinghardware.nl) groot aanbod aan verlichting, fans, waterkoeling, e.d.
- Perfect Systems (www.perfect-systems.nl) Groot aanbod aan hardware maar ook wel een beetje casemod spullen

Genoeg??? :9

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• KonradV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 14:12

KonradV

Live Long and Prosper!

Bedoel je deze:

http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3277

Wel even voorzichtig bij het demonteren van de CCFL-buisjes uit de Fan Guard, want die zijn erg breekbaar, het blijft glas.....

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

http://www.challengecompu...ault.asp?shop.asp?id=8128

bovenste = zonder fan (ik heb 'm zelf ook)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers :)

pricewatch: Sunbeam RCFG-G Fanguard CCFL (Groen)
Google @NL: Sunbeam RCFG-G

Kortom, gewoon te vinden via de naslagwerken (Google, Pricewatch etc). Zie de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 18:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.