Toon posts:

Code voor site

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben dus een totale beginner op dit gebied maar iemand vroeg mij het en omdat ik het binnekort nodig heb voor school dacht ik ik doe het maar is.
iemand vroeg mij om een site te maken maar ik weet dus niets er van af nog.
Weet iemand wat voor programmas hiervoor gebruikt moeten worden?
ik wil natuurlijk wel iets dat snel is en het wordt een winkelsite.
Kan ik het beste boeken huren bij de bibliotheek hierover of hoe moet ik er over leren?

Alvast bedankt voor je hulp.

Haagse Harry

Verwijderd

Als je al aangeeft er niks vanaf weet. Volg dan een leuke cursus. Want dit slaat in feiten nergens op: ik weet niks van html/java... met welk progamma moet ik aan de slag? O ja, het moet een winkelsite worden! Ga eerst maar eens Frontpage aan de slag. :) ;)

op hieronder, Frontpage is wel makkelijk om mee te beginnen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 12:03 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
begin anders gelijk met macromedia dreamweaver.... frontpage = lachertje :X

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

www.w3schools.nl kun je bijvoorbeeld gebruiken, en veel broncode's van sites bekijken om te kijken hoe ze dingen doen. Als je dan aan de slag gaat in een editor met syntax highlighting ben je helemaal de man.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Of gebruik iets als pbpbb nuke

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
@misterjonge
ik dacht dat mensen me hier zouden helpen met dit?
ik vfraag alleen maar om hulp en jij stuurt me weg van het kastje naar de muur.
ik zeg toch dat ik er niets van af weet.
Weet alleen dat ik 25mb webspace heb van @home.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 12:04 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001