Toon posts:

Code voor site

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben dus een totale beginner op dit gebied maar iemand vroeg mij het en omdat ik het binnekort nodig heb voor school dacht ik ik doe het maar is.
iemand vroeg mij om een site te maken maar ik weet dus niets er van af nog.
Weet iemand wat voor programmas hiervoor gebruikt moeten worden?
ik wil natuurlijk wel iets dat snel is en het wordt een winkelsite.
Kan ik het beste boeken huren bij de bibliotheek hierover of hoe moet ik er over leren?

Alvast bedankt voor je hulp.

Haagse Harry

Verwijderd

Als je al aangeeft er niks vanaf weet. Volg dan een leuke cursus. Want dit slaat in feiten nergens op: ik weet niks van html/java... met welk progamma moet ik aan de slag? O ja, het moet een winkelsite worden! Ga eerst maar eens Frontpage aan de slag. :) ;)

op hieronder, Frontpage is wel makkelijk om mee te beginnen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 12:03 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
begin anders gelijk met macromedia dreamweaver.... frontpage = lachertje :X

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

www.w3schools.nl kun je bijvoorbeeld gebruiken, en veel broncode's van sites bekijken om te kijken hoe ze dingen doen. Als je dan aan de slag gaat in een editor met syntax highlighting ben je helemaal de man.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Of gebruik iets als pbpbb nuke

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
@misterjonge
ik dacht dat mensen me hier zouden helpen met dit?
ik vfraag alleen maar om hulp en jij stuurt me weg van het kastje naar de muur.
ik zeg toch dat ik er niets van af weet.
Weet alleen dat ik 25mb webspace heb van @home.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 12:04 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Als je er niets van af weet kan je het beste een webdev bureau bellen en een offerte op laten zetten. Dar werkt wel het best als je snel een site nodig hebt en niets kan :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

het geeft niet dat je er niks vanaf weet. Maar mijn ervaring is dat het opzetten van een winkelsite o.i.d. niet makkelijk is om mee te beginnen. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het maar kijk het is zo ik krijg er voor betaald en omdat ik volgend jaar in code moet kunnen schrijven wil ik dit wel leren.

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk voor de gein eens op deze site..
Het is een basis cursus, zo weet je ook hoe het werkt, als je met Frontpage/Dreamweaver begint weet je eingelijk vaak ook niet wat de code doet..

Verwijderd

Het is het resultaat van tien seconden Google werk :) Dus verwacht er niet te veel van maar deze site is wel aardig om een start te maken in html ;)..

edit:

spuitje 11

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 12:11 ]

Verwijderd

hier kun je ook wel wat vinden... www.webmeesteres.nl

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 12:04:
@misterjonge
ik dacht dat mensen me hier zouden helpen met dit?
ik vfraag alleen maar om hulp en jij stuurt me weg van het kastje naar de muur.
ik zeg toch dat ik er niets van af weet.
Weet alleen dat ik 25mb webspace heb van @home.
Lees eens de FAQ en de "regels" ... Het is wel de bedoeling dat je eerst zelf wat uitzoekt ( GOTSearch, Google, .... ) voordat je hier je vraag neerplant en denkt dat de mensen hier wel alles voor je neertypen.

-

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

André schreef op 11 juli 2004 @ 12:03:
www.w3schools.nl kun je bijvoorbeeld gebruiken, en veel broncode's van sites bekijken om te kijken hoe ze dingen doen. Als je dan aan de slag gaat in een editor met syntax highlighting ben je helemaal de man.
Je bedoelt www.w3schools.com denk ik, .nl doet het hier niet ;)

Waar je ook nog kan kijken, is (vind ik) al wel enige kennis van HTML voor vereist, maar legt wel alles netjes uit: http://www.handleidinghtml.nl

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26
ik zou zeggen

begin met DreamWeaver
zodat je de mogelijkheden wat kunt verkennen
en probeer gaanderweg steeds meer zelf controle uit te oefenen op je code. Doormiddel van sites als w3schools.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 12:07:
ik weet het maar kijk het is zo ik krijg er voor betaald en omdat ik volgend jaar in code moet kunnen schrijven wil ik dit wel leren.
LoL :P betaald krijgen terwijl je iets niet eens kan :)

Wat denk je nou? Dat website's bouwen simpel knip en plak werk is? (Zeker een winkelwebsite met dynamische content en waarschijnlijk met database erachter). Een echte website is wel wat anders dan een "page" op een CU2 account :P

Zie eerst maar eens een simpele HTML website op te zetten voordat je met dit opdrachten aan de gang gaat :D

Ow ja en met een 25mb @home accountje kom je er niet denk ik. Neem aan dat je daar geen gebruik kan maken van bijvoorbeeld PHP/SQL of ASP oid...

Mensen met tips over al die programma's..hou daar aub mee op! Die jongen denkt dat hij zonder kennis zomaar een webwinkel op kan zetten 8)7 Er komt wel wat meer bij kijken dan beetje slepen in Droomwever...

[ Voor 32% gewijzigd door Ebayzo op 11-07-2004 12:34 ]

Default blanke hetero

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 09:37
Grappig :P

Leer eerst html

Daarna php + mysql en dan gaan scripten :9

Je krijgt een kratje bier als je over een half jaar een volledig goed werkende winkel script heb gemaakt. Lukt je toch niet :P

Ohjah wat ook handig is, om te leren hoe je zelf een server moet maken met apache+php+mysql.

Ik wens je veel succes

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

StephanL schreef op 11 juli 2004 @ 12:52:
Grappig :P

Leer eerst html

Daarna php + mysql en dan gaan scripten :9

Je krijgt een kratje bier als je over een half jaar een volledig goed werkende winkel script heb gemaakt. Lukt je toch niet :P

Ohjah wat ook handig is, om te leren hoe je zelf een server moet maken met apache+php+mysql.

Ik wens je veel succes
Eindelijk iemand die realistisch is :P

Default blanke hetero

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

EbAyzo schreef op 11 juli 2004 @ 12:53:
[...]
Eindelijk iemand die realistisch is :P
Zelf zeg je dat mensen niet meer moeten posten en wat doe je zelf :{

Verder sinds wanneer moet een webwinkel dynaminsch zijn, waarom moet alles zoals jij het zegt. Als je nog niet eens weet wat de ts wilt maken, hoe kan jij daar dan over oordelen. Hij wilt gewoon alvast html leren. Dat het hem niet gaat lukken dat is van latere zorg. Hij wilt gewoon eerst leren. Dus beetje jammer dat iedereen zo loos post.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• StephanL
disjfa schreef op 11 juli 2004 @ 12:56:
[...]

Verder sinds wanneer moet een webwinkel dynaminsch zijn, waarom moet alles zoals jij het zegt. Als je nog niet eens weet wat de ts wilt maken, hoe kan jij daar dan over oordelen. Hij wilt gewoon alvast html leren. Dat het hem niet gaat lukken dat is van latere zorg. Hij wilt gewoon eerst leren. Dus beetje jammer dat iedereen zo loos post.
De content is niet dynamisch, maar hoe wil je anders de gegevens bewaren van de klanten?

En automatisch toevoegen van producten is makkelijker dan elke keer een html file aanpassen.

Kan nog een leuke discussie worden zo :9

[ Voor 11% gewijzigd door StephanL op 11-07-2004 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat kratje bier hou ik je aan.
en bestaan er geen simpele dinge zodat ik simpel kan intype wat ik wil dat er komt te staan? en zeg maar gewoon plaatjes erop kan zetten?
en kan ik beter met flash werken?

• HunterPro
  • Niet online
StephanL schreef op 11 juli 2004 @ 12:59:
[...]

De content is niet dynamisch, maar hoe wil je anders de gegevens bewaren van de klanten?

En automatisch toevoegen van producten is makkelijker dan elke keer een html file aanpassen.

Kan nog een leuke discussie worden zo :9
post formuliertje en mailen. Niet zo spannend.

Oh, en doe eens niet alsof je stoer en alwetend bent. Dat staat nogal lomp voor iemand die zegt dat ie een 'systeembeheerder' is, namelijk. Dan ben je ook geen elite webdevver.

[ Voor 19% gewijzigd door HunterPro op 11-07-2004 13:01 ]

• StephanL
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 12:59:
en bestaan er geen simpele dinge zodat ik simpel kan intype wat ik wil dat er komt te staan? en zeg maar gewoon plaatjes erop kan zetten?
Hehe niks simpel jongen, zelf maken >:)

Met flash zou ik het helemaal niet doen :P

• StephanL
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 13:00:
[...]

post formuliertje en mailen. Niet zo spannend.
Hoe kunnen klanten dan producten toevoegen en aangeven hoe veel ze willen? Wil je gebruikelijks vriendelijkheids of simpelheid?

• HunterPro
  • Niet online
Koop een goed webshoppakket als MijnWebWinkel 2. Werkt goed en makkelijk. Zelfs mijn pa kan er mee werken.

Beste stoere StephanL: waarom het wiel opnieuw uitvinden als er tig pakketten op de markt zijn?

• HunterPro
  • Niet online
StephanL schreef op 11 juli 2004 @ 13:02:
[...]

Hoe kunnen klanten dan producten toevoegen en aangeven hoe veel ze willen? Wil je gebruikelijks vriendelijkheids of simpelheid?
javascript, held dat je dr bent

Verwijderd

http://www.mijnwinkel.nl/

of: http://www.b2u.nl/ogone/winkelsoftware.htm

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 13:06 ]

• StephanL
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 13:02:
Koop een goed webshoppakket als MijnWebWinkel 2. Werkt goed en makkelijk. Zelfs mijn pa kan er mee werken.

Beste stoere StephanL: waarom het wiel opnieuw uitvinden als er tig pakketten op de markt zijn?
Nou omdat dat allemaal prut is en wanneer ke het zelf maakt, heb je alles volledig naar je hand.
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 13:02:
[...]

javascript, held dat je dr bent
Geen ervaring mee :o

[ Voor 18% gewijzigd door StephanL op 11-07-2004 13:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een kleding winkel dus de hoeveelheden moeten zeker weten aan te passen zijn.

• HunterPro
  • Niet online
StephanL schreef op 11 juli 2004 @ 13:03:
[...]

Nou omdat dat allemaal prut is en wanneer ke het zelf maakt, heb je alles volledig naar je hand.

[...]

Geen ervaring mee :o
dus als je een webwinkel wilt openen als winkelier moet je ook maar even leren webscripten?

• StephanL
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 13:06:
[...]

dus als je een webwinkel wilt openen als winkelier moet je ook maar even leren webscripten?
Uitbesteden? :P

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 10:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 12:59:
Ja, er zijn twee soorten programma's om websites mee te maken:

WYSIWYG (What You See Is What You Get) editors, zoals MacromMedia Dreamweaver, MS Frontpage en Mozilla Composer. Deze zijn makkelijker om te gebruiken als je nog niet zo bekend bent met HTML, maar zijn wel wat beperkter, je hebt wel bij allemaal d emogelijkheid om ook je eigen code te schrijven. Bij deze programma's is het wel zo dat je het programma zelf moet leren kennen.

Dan zijn er nog gewoon de teksteditors zoals notepad, editplus, ultraedit waarin je alleen code kunt schrijven. Hierbij volstaat het meestal om enkel de code die je schrijft te kennen, de programma's hebben vaak wel wat handigheidjes om snel wat code voor je te maken, maar dat kan je ook gewoon zelf schrijven.
Ik denk het niet... Flash is ook best moeilijk, vooral als je het goed wilt doen. Daarnaast zijn de meeste flash-websites irritant

Het is best mogelijk om een niet al te moeilijke webwinkel op te zetten zonder moeilijk te doen, je zet gewoon alle producten, en prijzen op een paar pagina's en regelt alle verkopen per email, als je veel verkoopt is dat natuurlijk niet zo handig, maar het is wel goed te doen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• HunterPro
  • Niet online
waarom zou je als winkelier standaard een custom oplossing willen? Er zijn geen unieke situaties meer in deze wereld voor gewone winkels die iets online willen.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Wat je moet doen is, ga html en css leren voor de opmaak van een site. Als je dat onder de knie hebt ga dan php en sql leren, om de website dynamisch (veranderbaar) te maken.

De editor die je kunt gebruiken is aan jezelf. Je kunt zelfs met kladblok doen en dan je bestand saven als bestandsnaam.html. Ik zou ook eens Macromedia Dreamweaver proberen, dat is heel handig en makkelijk programma.

Jongens, dat hij dat niet kan of dat het niet mogelijk is voor hem, zou ik maar voor je laten. Hij mag toch wel vragen hoe hij het beste html kan leren? Hij komt er zelf wel achter of hij het kan of niet. Ik heb php ook in een dagje geleerd (de basis dan wel, maar ik kon wel een simpele poortscannertje bouwen daarin), dus het is wel degelijk mogelijk, alleen ligt dat dus aan zijn motivatie en de wil om te leren. En manier van (logisch) denken speelt er ook een rol in.

[ Voor 6% gewijzigd door eghie op 11-07-2004 13:23 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

disjfa schreef op 11 juli 2004 @ 12:56:
[...]

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 11:59:
hoi,

iemand vroeg mij om een site te maken maar ik weet dus niets er van af nog.

ik wil natuurlijk wel iets dat snel is en het wordt een winkelsite.
Ten eerste weet ik dus wel wat hij wil

En ten tweede...Wil jij voor elk nieuw artikel je site compleet gaan veranderen? En wat dacht je van een winkelwagen? Hoe ga je dat realiseren in plain html?
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 13:06:
[...]

Hij zegt zelf dat ie websites wil leren bouwen...dat doe je niet met pakketten

Maar als editor zweer ik bij Max HTML Beauty++ die eventueel ook standaard tags kan invoegen....

[ Voor 18% gewijzigd door Ebayzo op 11-07-2004 13:23 ]

Default blanke hetero

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26
EbAyzo schreef op 11 juli 2004 @ 13:20:
Hij zegt zelf dat ie websites wil leren bouwen...dat doe je niet met pakketten
als je een huis bouwt gebruik je toch ook wel eens kant en klare onderdelen?

als hij zo'n webwinkel-pakket gebruikt, hoeft hij zich alleen maar in html te verdiepen
en bouwt hij toch zn eigen site

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Dit is wel een makkelijke online cursus. Heb ik ook gebruikt en heeft me goed op weg geholpen. Aardig dus om de basics onder de knie te krijgen.

http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.php

Succes

[ Voor 7% gewijzigd door vleppyniles op 11-07-2004 13:24 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Karp schreef op 11 juli 2004 @ 13:23:
[...]

als hij zo'n webwinkel-pakket gebruikt, hoeft hij zich alleen maar in html te verdiepen
Laat maar...

Dit wordt weer zo'n INTEL v.s AMD discussie...

Laat de TS maar eerst een CU2 site bouwen :+

Default blanke hetero

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Karp schreef op 11 juli 2004 @ 13:23:
[...]

Dat is nou juist de crux...dat kan dus niet!

De code van zulke "shopping" pakketen staat van vast.... en je hebt een gelimiteerd aantal templates ( 50 templates erbij... $$$$$$ )

Dus een "mijn webwinkel" pakket zal inderdaad snel een winkel maken... maar je leert er niets van. En als je iets wil veranderen wat het pakket niet kan veranderen.... dan kun je het niet veranderen!

There is no place like ::1

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
een andere goede open source webwinkel is OScommerce. Deze draait op PHP/Apache/MySQL. Ik zal de url nog ff opzoeken.

edit:
de url is http://www.oscommerce.com/

[ Voor 17% gewijzigd door spone op 11-07-2004 13:48 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

spone schreef op 11 juli 2004 @ 13:44:
een andere goede open source webwinkel is OScommerce. Deze draait op PHP/Apache/MySQL. Ik zal de url nog ff opzoeken.
Mmm, zou dat passen op een @home accountje ???

Ik raad TS aan als hij al serious een webwinkel wil een normale host te vinden..een die MySql en PHP doet :-)

There is no place like ::1

Verwijderd

swampy schreef op 11 juli 2004 @ 13:48:
[...]

Mmm, zou dat passen op een @home accountje ???

Ik raad TS aan als hij al serious een webwinkel wil een normale host te vinden..een die MySql en PHP doet :-)
je hoeft toch hopelijk niet te doen met 25 mb? Er zijn genoeg (gratis)site's waar je 100 mb ruimte krijgt. Ja, zonder reclame. /me MISTERJONGE denkt aan site's zoals www.freewebs.com
Dat lijkt me een leuke opstart: 100 mb. ik vind persoonlijk 25 mb een beetje errug weinig. :)

Maar voor de betrouwbaarste hosting moet je natuurlijk gewoon dokken. Kies zelf zou ik zeggen :)

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 13:52:
[...]

je hoeft toch hopelijk niet te doen met 25 mb? Er zijn genoeg (gratis)site's waar je 100 mb ruimte krijgt. Ja, zonder reclame. /me MISTERJONGE denkt aan site's zoals www.freewebs.com
Dat lijkt me een leuke opstart: 100 mb. ik vind persoonlijk 25 mb een beetje errug weinig. :)

Maar voor de betrouwbaarste hosting moet je natuurlijk gewoon dokken. Kies zelf zou ik zeggen :)
Waarom is 25mb weinig? Ik heb 4 site's draaien op 25 mb....(inclusief logo's, backgrounds, babyfoto's voor een kindersite e.d.)

[ Voor 10% gewijzigd door Ebayzo op 11-07-2004 13:58 ]

Default blanke hetero

Verwijderd

EbAyzo schreef op 11 juli 2004 @ 13:56:
[...]

Waarom is 25mb weinig? Ik heb 4 site's draaien op 25 mb....(inclusief logo's, backgrounds, babyfoto's voor een kindersite e.d.)
is een eigen ervaring hoor :) Lang niet iedereen zal het met mij eens zijn maar ik heb 25 mb vol met 2 website's. Dit zijn simpele site's; niks bijzonders. Met wel 1 flashlogo er in :)
Nou komt dat ook doordat ik een groot aantal foto's er op heb staan.Maar gelukkig heb ik nog 75 mb over :) En ik neem aan dat de TS op zijn winkel site ook wat foto's moet hebben van producten. Maar ik geef toe, het ligt er natuurlijk net aan hoe grootschalig je gaat werken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 14:01 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 14:00:
[...]

is een eigen ervaring hoor :) Lang niet iedereen zal het met mij eens zijn maar ik heb 25 mb vol met 2 website's. Dit zijn simpele site's; niks bijzonders. Met wel 1 flashlogo er in :)
Nou komt dat ook doordat ik een groot aantal foto's er op heb staan.Maar gelukkig heb ik nog 75 mb over :) En ik neem aan dat de TS op zijn winkel site ook wat foto's moet hebben van producten. Maar ik geef toe, het ligt er natuurlijk net aan hoe grootschalig je gaat werken :)
Ok op dit punt heb je gelijk maar de foto's op de babywebsite zijn 640x480 en zijn gemiddeld niet meer dan 50kb wat zou betekenen dat je op een 25mb webspace 409 foto's kan opslaan van 640x480 (rekening houdend met 5mb aan webpagina's en kleine grafische dingen zoals logotjes)

Lijkt me toch wel voldoende? (Voor een gemiddelde webwinkel)

offtopic:
Lichtelijk irritante site heb je...

Teveel reclame / Gain popups en een intro die je zelf moet starten :?

Ow ja...komt dit wachtwoord je bekend voor: k7581

Javascript beveiligingen helpen meestal niet zoveel ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Ebayzo op 11-07-2004 14:09 ]

Default blanke hetero

• spone
  • Niet online
en anders neem je een mooie site inclusief 3 databases, 1 gig traffic en php op een snelle verbinding inclusief een .nl domeinnaam voor rond de 25 euro per jaar, bij bijvoorbeeld www.r3diensten.nl.

edit: r3 diensten is overgenomen door www.e-dentify.nl --> die zijn NOG goedkoper :D

[ Voor 19% gewijzigd door spone op 11-07-2004 14:08 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• HunterPro
  • Niet online
klinkt een beetje spammerig spone. Overigens zou ik zo te zien nimmer mijn bedrijf daar ophangen.

[ Voor 49% gewijzigd door HunterPro op 11-07-2004 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
EbAyzo schreef op 11 juli 2004 @ 13:33:
[...]

Laat maar...

Dit wordt weer zo'n INTEL v.s AMD discussie...

Laat de TS maar eerst een CU2 site bouwen :+
CU2 heb ik al onder de knie en ik gebruik AMD >:)

Verwijderd

offtopic:

Lichtelijk irritante site heb je...

Teveel reclame / Gain popups en een intro die je zelf moet starten

Ow ja...komt dit wachtwoord je bekend voor: k7581

Javascript beveiligingen helpen meestal niet zoveel
offtopic:
ik weet het, t moet allemaal bijgewerkt maar door een tekort aan members inspiratie heb ik er geen zin meer in om het allemaal bij te houden. haal hem denk ik 1 dezer dagen offline. (bedankt voor het herinneren ;) )

• HunterPro
  • Niet online
kan iedereen nu weer even op z'n eigen lul gaan staan en kappen met elkaar aftroeven? Dan kunnen we verder met wat de topicstarter vroeg.

• spone
  • Niet online
HunterPro schreef op 11 juli 2004 @ 14:26:
klinkt een beetje spammerig spone. Overigens zou ik zo te zien nimmer mijn bedrijf daar ophangen.
nee ik ben niet aan het spammen maar ik bied gewoon een mooie oplossing aan. Mijn site zit er namelijk zelf ook bij en ben er erg tevreden over :P

• HunterPro
  • Niet online
dat zeg ik.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:39

crisp

Devver

Pixelated

Volgens Ravenburger kan ook iedereen schilderen; ik ben het er daar toch niet zo mee eens eigenlijk...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:39

crisp

Devver

Pixelated

En dit topic ging toch al nergens meer over, dus dicht...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.