Aargh, nu snap ik er geen kont meer van
,
Het begon allemaal zo, ik opende een topicje op GoT over het maken van een Sub.
Na wat overhaast gedoe, werd mij aangeraden om eerst eens goed te gaan kijken WAT ik nu precies wilde
. Nou, een maandje + 1 luisterdag later , heb ik samen met de jongens (en meisjes
) het @ tweakers besloten om een dichte sub te maken, met als versterker een XXL poweramp (ofzoiets) en als driver een (autosubwoofer) Magnat Xecutor 1200. Ik ben netjes naar de praxis gegaan, heb wat 18mm MDF gekocht, en goed op maat gezaagt, alles past Perfectemant.
Nu ga ik dus vanmorgen naar Automat (een auto shop, met een uitgebreid assortiment aan woofers), en wat gebeurd me daar. Ik krijg dit te horen :
1. Magnat = in vaktaal Magniks (slecht merk dus...)
2. Deze woofers zijn bedoelt voor max 57 liter kisten.
3. Ik red het niet met deze amp, hij gaat clippen.
Is dit nou een dom ventje dat me 2x100€ woofers wil verkopen, of zien jullie nou iets over wij nou iets over het hoofd ?
-edit- Hij zei er ook nog bij, dat WINisd en dergelijke progjes, geen goede realistische waardes opleveren -edit-
Het begon allemaal zo, ik opende een topicje op GoT over het maken van een Sub.
Na wat overhaast gedoe, werd mij aangeraden om eerst eens goed te gaan kijken WAT ik nu precies wilde
Nu ga ik dus vanmorgen naar Automat (een auto shop, met een uitgebreid assortiment aan woofers), en wat gebeurd me daar. Ik krijg dit te horen :
1. Magnat = in vaktaal Magniks (slecht merk dus...)
2. Deze woofers zijn bedoelt voor max 57 liter kisten.
3. Ik red het niet met deze amp, hij gaat clippen.
Is dit nou een dom ventje dat me 2x100€ woofers wil verkopen, of zien jullie nou iets over wij nou iets over het hoofd ?
-edit- Hij zei er ook nog bij, dat WINisd en dergelijke progjes, geen goede realistische waardes opleveren -edit-
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 16:37 ]