Minimale voeding AMD Athlon XP 2200+

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik heb nu een Pentium III-733, ik wil upgraden naar een AMD Athlon XP 2200+. Zal ik een nieuwe voeding moeten kopen?

(eerste vraag is natuurlijk wat voor voeding er nu in zit, daar kan ik nu ff geen antwoord op geven. Hij is pas vervangen met 1 die "goed genoeg" was voor een P3, is dat ook goed genoeg voor een AMD?)

Verwijderd

Wij hebben geen glazen bol :)
Kan je niet op de sticker aan de zijkant van de voeding kijken wat voor voeding het is. Overigens gebruikt AMD wel meer stroom. 300 watt is toch wel een must bij AMD

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ja dat kunnen wij ruiken zeker. Probeer het gewoon, lukt het niet dan koop je een betere

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder te zeggen wat er nu inzit is dit echt glazenbol werk.

Maar het is heel makkelijk, reken uit hoeveel watt je bak gaat zuipen en hoeveel ampere er op iedere llijn nodig is en zoek daar je voeding op uit.
En houdt er rekening mee dat een wokkietokkie van 400watt slechter kan zijn dan een antec van 250watt.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
ik heb bij computerland 19 euro betaald voor die voeding, site zegt dat het dan een 300W moet zijn.

Verwijderd

Zerveza schreef op 11 juli 2004 @ 11:49:
ik heb bij computerland 19 euro betaald voor die voeding, site zegt dat het dan een 300W moet zijn.
Welk merk?

Daarnaast: Wat is de rest van je configuratie?

/edit: je kunt ook gewoon upgraden en kijken of het goed gaat, is je systeem instabiel dan kun je altijd nog een nieuwe voeding kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 11:53 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:22
Check het Welke voeding heb ik nodig? topic (zie eerder gegeven link :) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.