Ten eerste heb ik mijn ip (die dinamisch was) statisch gemaakt door in CMD ipconfig /all te runnen, en die instellingen over te typen naar mijn "eigenschappen voor TCP/IP". En het leek te werken. Ik heb dus nu een statisch ip en het lijkt geen gevolg op mijn verbinding te hebben(alles werkt nog naar behoren). Echter, zodra ik wil gaan port forwarden, krijg ik problemen. Ik had begrepen dat je gewoon het IP-adres van je router (wat dat dan ook maar mag zijn) in moest vullen, en dat je dan automatisch een menutje/interface van je router zag verschijnen. Dit is echter niet het geval... Wat ik ook intyp, IP-adres, standaardgateway of het (volgens deze site) IP-adres van mijn router. Er gebeurt niks, op een fout scherm (msn search) na. Wat doe ik nou fout?!
Nog wat specs:
Mijn modem (de router in kwestie) is een: "Motorola SB4200E Surfboard Cable modem". Op de site waar ik eerder al naar refereerde staat een andere modem beschreven, maar omdat dat de enige motorola modem was die op die site stond beschreven, ben ik maar van die modem uitgegaan.
Onderstaand nog 2 plaatjes van mijn huidige instellingen:

TCP/IP eigenschappen plaatje
Nog wat specs:
Mijn modem (de router in kwestie) is een: "Motorola SB4200E Surfboard Cable modem". Op de site waar ik eerder al naar refereerde staat een andere modem beschreven, maar omdat dat de enige motorola modem was die op die site stond beschreven, ben ik maar van die modem uitgegaan.
Onderstaand nog 2 plaatjes van mijn huidige instellingen:
TCP/IP eigenschappen plaatje