[Spy Sweeper] sommige vensters tonen geen tekst

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben een tevreden (legale!) gebruiker van Spy Sweeper, op één ding na: sommige vensters laten geen tekst zien. Uiteraard heb ik het programma al volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar helaas met hetzelfde resultaat.

Een voorbeeld: als ik in het menu onder options het icoon met het uitroepteken aanklik, krijg ik het onderstaande:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36831/full.jpg

Dit soort schermen krijg ik ook als 'iets' zich in mijn startup-entries wil verstoppen; dan komen er vier buttons zonder tekst in beeld, bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36835/full.jpg

Iemand enig idee hoe ik die tekst zichtbaar kan maken?

Ik heb overigens een support-request bij hen ingeschoten, maar de ervaring leert dat het 'even' duurt voordat men een antwoord geeft.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 11-07-2004 12:41 . Reden: vier-button-plaatje toegevoegd ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34
ik heb het raar gevoel dat zei zelf ook niet weten hoe dat komt. Ik heb spysweeper al op een paar pc's geinstalleerd en op elke pc hetzelfde effect.
En in alle updates van spysweeper was dit probleem nog steeds aanwezig

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb dit gelukkig niet, maar wat ik wel heb is dat het scherm om de paar minuten
ongeveer 2 seconde bevriest. Als ik b.v. zit te internetten dan kan ik niet eens scrollen.
Ik denk dat het te maken heeft met het memory shield, maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
Verder een goed proggie.

edit:
Welke versie heb je, want volgens mij heb je een oudere versie als ik de plaatjes bekijk. Ik heb versie 2.61

[ Voor 19% gewijzigd door KSR op 11-07-2004 14:31 ]

Be Stronger Than Your Excuses

• pven
  • Niet online
Ik heb versie 3.0.

• pven
  • Niet online
Iemand?

(Webroot heeft nog niet gereageerd ... :/)

• pven
  • Niet online
Eindelijk een antwoord (net niet binnen de door hen genoemde 48 uur :X) :
Are using a non English version of your OS? If so we just discovered
this problem within the last few days. We are working on a fix for our
next build. Check back in a few days for the latest version of Spy
Sweeper. We apologize for the inconvenience.

Sincerely,

The Webroot Team
http://www.webroot.com

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik dacht dat het kwam doordat ie een beetje niet legaal was. Momenteel gebruik ik een legale 2.6 en was ff benieuwd wat de veranderingen in versie 3 waren.

Veranderingen zijn wel positief vind ik, alleen me pc wordt er rete traag in vergelijking met 2.6 qua opstarten ed.

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

bij de engelse XP heb je dus inderdaad geen last van, zelfde versie geinstalleerd op verschillende pc's nu.

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

Pagina: 1