Ik ben een tevreden (legale!) gebruiker van Spy Sweeper, op één ding na: sommige vensters laten geen tekst zien. Uiteraard heb ik het programma al volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar helaas met hetzelfde resultaat.
Een voorbeeld: als ik in het menu onder options het icoon met het uitroepteken aanklik, krijg ik het onderstaande:

Dit soort schermen krijg ik ook als 'iets' zich in mijn startup-entries wil verstoppen; dan komen er vier buttons zonder tekst in beeld, bijvoorbeeld:

Iemand enig idee hoe ik die tekst zichtbaar kan maken?
Ik heb overigens een support-request bij hen ingeschoten, maar de ervaring leert dat het 'even' duurt voordat men een antwoord geeft.
Een voorbeeld: als ik in het menu onder options het icoon met het uitroepteken aanklik, krijg ik het onderstaande:

Dit soort schermen krijg ik ook als 'iets' zich in mijn startup-entries wil verstoppen; dan komen er vier buttons zonder tekst in beeld, bijvoorbeeld:

Iemand enig idee hoe ik die tekst zichtbaar kan maken?
Ik heb overigens een support-request bij hen ingeschoten, maar de ervaring leert dat het 'even' duurt voordat men een antwoord geeft.
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 11-07-2004 12:41 . Reden: vier-button-plaatje toegevoegd ]
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||