|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Rechts click op je taskbar -> Properties -> 'Group Similar taskbar Buttons' ?
D*mn ... dat ik dat zelf niet kan vinden ...

Thx!
Thx!
Heeft toch niks met IE te maken? Als je 5 gewonen Explorers open zet, zal hij die ook voor je groeperen. Of Notepads, of calculators, of...
Daar komt dus mijn verwarring vandaan; ik heb me blind zitten staren op Internet Explorer en daardoor kon ik het niet vinden.
In het Nederlands: Rechtsklik op je taakbalk ->Eigenschappen -> 'Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven'
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit niet zelf had kunnen vinden: In de Windows help (F1): zoeken naar 'Groeperen', dan staat het gewoon tussen je zoekresultaten. Een beetje meer eigen inzet mag ook wel.
Okee, beetje late reactie. Toch voortaan eerst verversen voordat ik iets post. Net stond er nog maar 1 antwoord...
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit niet zelf had kunnen vinden: In de Windows help (F1): zoeken naar 'Groeperen', dan staat het gewoon tussen je zoekresultaten. Een beetje meer eigen inzet mag ook wel.
Okee, beetje late reactie. Toch voortaan eerst verversen voordat ik iets post. Net stond er nog maar 1 antwoord...
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenG op 11-07-2004 11:40 ]
Op verzoek dicht
Ik laat deze wel in SA staan ipv te verplaatsen, het is een denkfoutje dat vaker is gemaakt dus voor de search een topic hier laten staan is wel handig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()