[IE/XP] groeperen van vensters uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In Internet Explorer zit een 'mooie' optie die automatisch vensters gaat groeperen als je er een stuk of vijf open hebt staan. Deze optie wil ik uitzetten, maar ik kan het nergens vinden in de opties of de search.

Iemand een idee welke optie ik hiervoor uit moet zetten en waar ik die kan vinden?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Rechts click op je taskbar -> Properties -> 'Group Similar taskbar Buttons' ? :)

• pven
  • Niet online
D*mn ... dat ik dat zelf niet kan vinden ... |:( :X

Thx! _/-\o_

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:46
Heeft toch niks met IE te maken? Als je 5 gewonen Explorers open zet, zal hij die ook voor je groeperen. Of Notepads, of calculators, of... :)

• pven
  • Niet online
Daar komt dus mijn verwarring vandaan; ik heb me blind zitten staren op Internet Explorer en daardoor kon ik het niet vinden.

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
In het Nederlands: Rechtsklik op je taakbalk ->Eigenschappen -> 'Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven'
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit niet zelf had kunnen vinden: In de Windows help (F1): zoeken naar 'Groeperen', dan staat het gewoon tussen je zoekresultaten. Een beetje meer eigen inzet mag ook wel.

Okee, beetje late reactie. Toch voortaan eerst verversen voordat ik iets post. Net stond er nog maar 1 antwoord... :X

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenG op 11-07-2004 11:40 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op verzoek dicht :P Ik laat deze wel in SA staan ipv te verplaatsen, het is een denkfoutje dat vaker is gemaakt dus voor de search een topic hier laten staan is wel handig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.