BPM-Studio 4.x sorteerd playlist op naam

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Topicstarter
Hallo,
ik heb een probleem met BPM-studio 4.2 (en ook 4.8)...
Mijn pc heb ik uitgeleend aan een vriend die tijdelijk geen PC had omdat zijn harde schijf gecrasht was en die weer gemaakt moest worden, dat is gebeurd..
Toen ik de PC terugkreeg en BPM opstartte en een playlist wou maken sorteert het programma de liedjes op artiest of titel.. kun je zelf instellen iig, maar ik wil dit gewoon uit hebben en gewoon een standaard-playlist hebben, zodat als je een liedje toevoegd deze gewoon onderaan de lijst komt... Degene die ik de pc heb uitgeleend beweert niets gedaan te hebben met het programma. Tijdelijk heb ik versie 1.5 maar dat werkt voor geen ene meter..

Weet iemand hoe ik de playlist weer normaal kan krijgen... heb het programma al verwijderd, een CLEAN START gedaan, maar zonder resultaat....

Om mijn pc nu helemaal opnieuw te installeren voor 1 zo'n ding vind ik overdreven

Jorizz

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• JorisPenders

JorisPenders

Designer & Coder

Topicstarter
Niemand? Ik dacht dat jullie dat wel zouden weten

• JoRuZ
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-12-2024

JoRuZ

Uw advertensie hier? Mail mij!

DJ_Jorizzz schreef op 11 juli 2004 @ 11:23:Toen ik de PC terugkreeg en BPM opstartte en een playlist wou maken sorteert het programma de liedjes op artiest of titel.. kun je zelf instellen iig, maar ik wil dit gewoon uit hebben en gewoon een standaard-playlist hebben, zodat als je een liedje toevoegd deze gewoon onderaan de lijst komt...
probeer je een playlist te maken in de te spelen nummers onder een player of in je archive?

• JorisPenders

JorisPenders

Designer & Coder

Topicstarter
een playlist onder de te spelen nummers natuurlijk, het archive wordt automatisch gesorteerd, maar dit is ook logisch ;)