Toon posts:

MS Wireless IntelliMouse Explorer reageert totaal niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, misschien kan iemand mij uit dit probleem helpen.
Ik heb een Wireless IntelliMouse Explorer die het niet meer doet. Ik han Win98 op mijn pc en toen deed alles het prima. Nu heb ik net Win XP geinstalleerd en nu doet hij het niet.
Ik heb alles netjes geinstalleerd maar ik krijg hem niet aan de praat.
De wireless ontvanger wordt wel herkent door windows. Als ik op het knopje op de ontvanger druk komt er meteen een scherm op waarom staat dat ik onder op de muis op een klein knopje moet drukken om de channel te zoeken. Dat doet hij dus niet.
De batterijen in de muis zijn vol opgeladen en het rode lampje doet het prima.
Ik heb alles al geprobeerd, andere usb poort, nieuwe drivers usb poort, uninstall drivers muis en reinstall, andere batterijen, alles wat in de handleiding staat enz.
Doet het niet.
Iemand een idee?

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 17:56

mambo No5

Bad Apple?

Heb je dat knopje daadwerkelijk ook ingedrukt of heb je er niets mee gedaan?
(fyi: die knopjes zitten meestal onder de muis in de buurt van de batelijen, je kan er net met een paperclip bij..)

Probeer het gehele setje eens in een andere PC om er zeker van te zijn dat het geheel niet toevallig kapot is gegaan. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke batterijen gebruik je? Ik heb zelf ervaring met verschillende wireless Microsoft muizen en heb gemerkt dat ze nogal kieskeurig zijn. Mijn GP's doen het niet, Duracell Ultra's doen het niet, Panasonics doen het af en toe en Maxell's doen het soms. Dan brandt het lampje wel, maar gaat elke keer uit en moet dan de batterijen even aandrukken zodat muis het weer doet.
De enige batterijen die het altijd doen zijn Energizers.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34

E-Vix

Nu met sneeuw!

En hoe ver is de ontvanger van jouw muis verwijderd? Ik heb de zelfde muis, en als ie meer dan 1 meter van de ontvanger is verwijderd kan ie geen verbinding opzetten (als de verbinding er is, kan ie wel verder)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25