Toon posts:

Meten van download

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via een bepaalde tool op een aantal pc's een vast aantal MB's / dag te laten downloaden?
stel:
Pc1: 100MB/DAG
Pc2: 50MB/DAG
Pc3: 75MB/DAG

Bij gebruik te maken van een router (dus géén server)
Deze tool moet met paswoord beveiligd zijn zodat aanpassen niet mogelijk is??
Wanneer die quota overschreden is, bv lagere snelheid, afsluiten verbinding etc..

Greetz and thnx ;-)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Dan mag je wel een geavanceerde router gaan gebruiken wil deze traffic shapping ondersteunen. Kijk eens of SNMP je kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
De Software mag op elke ClientPC draaien..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wil je elke dag een dergelijk hoeveelheid downloaden; of wil je het downloaden beperken tot deze hoeveelheden? Wat heb je zelf al gevonden?

[search=download beperken OR meten] :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Oei ja topic was niet zo duidelijk..
Ik wil ze gewoon een beperking opleggen aan aantal MB
Dus geen bandbreedte beperking enkel wat ze binnenhalen,
heb al tijdje zitte speuren in verschillende toppics maar nog niks concreets gevonden

Greetz

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 11:25 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 11:25:
Oei ja topic was niet zo duidelijk..
Ik wil ze gewoon een beperking opleggen aan aantal MB
Dus geen bandbreedte beperking enkel wat ze binnenhalen,
heb al tijdje zitte speuren in verschillende toppics maar nog niks concreets gevonden

Greetz
Wat mis je dan in de topics die je zelf al had gevonden? Volgens mij staat het er allemaal vrij duidelijk in hoor?

[search=bandbreedte beperken]

Ik kan me niet voorstellen dat het daar niet tussen staat; dit namelijk al flink vaak voorgekomen. Met wat vooronderzoek moet je er zelf wel uit kunnen komen. Dit topic gaat dan ook dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.