Toon posts:

Compex en ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een probleem, een heel irritant probleem, het erge is dat t waarschijnlijk heel simpel is maar dat ik het gewoon niet zie.

Ik heb een Compex NP16A+ wireless+router+switch. Deze op mijn Adsl modem aangesloten (de oude modem met 5 lampjes, ja een alcatel) Zelf ben ik internet abonnee bij XS4All.

Ik krijg het gewoon niet voor mekaar!!!!!!! Hij weigert te connecten maar ik heb WEL ik herhaal WEL een netwerk op 100mb. Het probleem is dus het inbellen van de compex via mijn modem (als ik het goed zeg)

Ok, ik heb de rtff, utfh en utfm gehad.....

Tweakers is mijn laatste hoop!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-04 22:21
Je modem belt in, je hebt nu 2 routers aan je lijn hangen. 1 de ethernet modem van xs4all en 2 de wireless router, in 1 van de 2 moet de routermogelijkheid uitgezet worden. Je kan een spoof profiel in je speedtouch laden waardoor deze enkel als bridge modem gebruikt word of je moet de router mogelijkheid van je wireless router uitschakelen, daarvoor kan je de handleiding wellicht raadplegen. Of het dan werkt dat kan ik je alleen niet vertellen maar dan is 1 probleen iig al opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude modem, deze is geen router...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

PNS is voor complexe problemen op netwerken&servers gebied, niet iedere server hoort in PNS ;)

Dus Professional Networking & Servers > Network Troubleshooting

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Mischien even wat screenshots maken van je PPTP instellingen ? (in je Compex NP16A) daar zal het probleem wel zitten denk ik.

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

crossposten doen we sowieso niet aan : Compex WAN met adsl een probleem

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.