Toon posts:

Internet instabiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Breedband van @Home, 300down en 55 up. Nu is het zo dat ik veel download en als mijn computer lang moet downloaden, mijn internet weleens eraf gaat. Dan moet ik vaak het apparaat in systeembeheer verwijderen, internetkabel los en vastkoppelen. Deze laatste paar dagen gebeurt dat ook als ik gewoon aan het internetten ben, ook zonder downloaden. Dan herhaal ik de procedure en als het niet werkt, dan zie ik een ander ip code en een ander subnetmasker staan dan dat er hoort. Ook na handmatig configuren naar mijn eigen instellingen, werkt het vaak niet.......na x aantal uren, minuten werkt het dan ineens weer. Ik word er zwaar geïrriteerd van, een permanente verbinding betekent voor mij ook echt permanent, niet dat ik om de haverklap moet los en vastkoppelen =/ help?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

welke OS? Welk apparaat? Hoe is je internet aangesloten? Welke "ander IP code"? Welk IP hoort er dan wel?
Ofwel: graag meer info, want we hebben geen glazen bol ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Internet: Aangesloten via lan-verbinding naar kabelmodem die kabel deelt met tv.
Ander ip: 192. nog iets (weet niet meer)
Ander subnetmasker: 255.255.255.0
Echte ip: 82.73.xx.xx
Echte subnetmasker: 255.255.254.0

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Mischien zit je netwerk kaart er niet goed in :?

duw die eens stevig aan.

enof je kabel is nu brak van al dat gekoppel.

[ Voor 25% gewijzigd door ascona op 11-07-2004 11:32 ]