Toon posts:

[GeForce II MX400] Fan laat los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

op mijn GeForce II MX400 (die er dinsdag uitgaat maar nog wel gebruikt gaat worden door een ander) heeft de fan losgelaten, uiteraard niet optimaal. Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan oplossen.. lijmen? maar wordt de hitte dan nog wel geleid en laat dat niet los door de toch vrij hoge temperaturen?

iemand die me een paar tips kan geven?

dank :)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Beetje koelprut in het midden en een dun randje secondenlijm aan de zijkanten, paar uurtjes helemaal laten indrogen en voila :)

Btw een GF2 met koeler?
Mijne werd passief gekoeld met een miniblokje (tsja heatsink is een te groot woord :9)

Verwijderd

Topicstarter
Koelprut? Wat bedoel je daarmee (ben niet zo thuis in de hardware wereld)

Ja.. Het is een Creative Personal Cinema en er zit een soort fan op, niet al te groot.. maar ja, daar zijn de prestaties dan ook niet naar :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 10:17:
Koelprut? Wat bedoel je daarmee (ben niet zo thuis in de hardware wereld)

Ja.. Het is een Creative Personal Cinema en er zit een soort fan op, niet al te groot.. maar ja, daar zijn de prestaties dan ook niet naar :P
Koelpasta.

Hoewel ik het met zo'n kaartje nog wel met dubbelzijdig plakband zou proberen (heb ik hier gedaan met een ati fury maxx 2 waarvan 1 van de gpus zijn koelblokkie steeds verloor, stukkie dubbelzijdige tape en ding werkt weer perfect).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Koelprut zoals Arctic silver, die zorgt ervoor dat er een goede geleiding van warmte tussen je gpu en heatsink ontstaat.
Als ik het goed heb bestaat er ook een thermal adhesive van Zalman, daarmee kan je direct je sink lijmen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Turkish schreef op 11 juli 2004 @ 10:20:
Koelprut zoals Arctic silver, die zorgt ervoor dat er een goede geleiding van warmte tussen je gpu en heatsink ontstaat.
Als ik het goed heb bestaat er ook een thermal adhesive van Zalman, daarmee kan je direct je sink lijmen ;)
Jup, dat is van die 2 componenten kit.
Maar die raakte bij mijn fury maxx 2 dus constant los. (op enkel de 1e gpu, op de 2e gpu bleef het ding netjes zitten).

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, ik ga het eens proberen! :)

Verwijderd

ik heb mijn fan er opgezet met stripjes, er waren net gaatjes genoeg :D
Pagina: 1