Toon posts:

[UT2004] setup.exe - Toepassingsfout *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens ik probeer UT2004 (van op de dvd) te installeren krijg ik de melding:

"setup.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassingsfout niet juist initialiseren (0xc0000005). klik op OK om de toepassing te beëindigen. "

...ook krijg ik geen icoontje van ut op mijn dvd-station. Ik heb geprobeerd de demo te downloaden via de officiële website, maar ook die herkent windows niet. Ik krijg even de melding dat er een verwant programma nodig is en of ik het wil zoeken. Als ik dat dan doe kom ik op een windowspagina terecht waar staat dat het gezochte progr. niet beschikbaar is in mijn taal zonder verdere info over het progr. zelf en een link naar een pagina waar ik naar extensies kan zoeken. Windows geeft als extensie van de demo .exe.torrent en die vind ik daar niet terug.

Het kan ook niet aan de dvd liggen want bij een vriend doet hij het gewoon wel.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben echt ten einde raad! Alvast bedankt!

PS: ik heb de demo ook op een pcm-cd staan en dan werkt ie wel.

mijn specs zijn:

midi case- xenon- temp-control (300 Watt)
mobo ASROCK P4-VT8+
P4 - HTT - 2.8 G
256Mb PC3200 Ram
HD Maxtor 80G SATA
vga sapphire 9600xt 256Mb
Mtek Tv-linx

Windows XP home - SP 1
Office XP pro
Norton AV
ZoneAlarm

gekocht: juni 2004

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 04:02 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas eerst je titel even aan :) Heb je verder geen problemen met je DVD speler? En waarom heeft het bestande de extensie .torrent :? Heb je de demo via Bittorent gedownload? Kun je de bestanden wel zonder problemen naar je harde schijf kopieren vanaf de DVD?

windows herkent setup.exe-file niet > [UT2004] setup.exe - Toepassingsfout *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 15:41

markvt

Peppi Cola

Heb wel de de goede windows installer versie etc. ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
-ik heb de standaard installer die in XP zit, ik heb geprobeerd een betere te vinden of hem up te daten maar dat bleek niet te gaan

-ik heb de demo gewoon gedownload via de mirror 3D-gamers die de ut website zelf als mirror aangeeft, heb ook al geprobeerd de extensie torrent te wissen zodat alleen .exe overblijft maar dan werkt de demo nog niet, ook hier krijg ik trouwens geen ut-icoontje

-ik heb ook even gedacht dat het aan de dvd-rom kon liggen, maar waarom werkt de demo dan ook niet? En bovendien kan ik de setup file naar mijn desktop kopiëren en daar krijg ik dezelfde fout. Mijn dvd is wel erg oud: Toshiba SD M1202.

Wat de pc betreft; ik heb vier dagen geleden een volledige clean install gedaan van Win XP home, norton is upgedate en ik heb nog +70 Gig HD vrij. Ik heb ook alle updates van win-update gedaan, dvd-progs en -codecs geïnstalld, de via 4in1 drivers geherinstalleerd, de graka-driver ge-update enz. De windows versie is een officiële versie die bij een dell computer geleverd was, maar daar niet op geïnstalld is omdat mijn vader de franse versie wou installeren, die voor het overige trouwens normaal lijkt te lopen.

Ik begrijp er echt niets meer van, heb ook al naar een paar vrienden gebeld die wel iets van pc's kennen maar ook zij vinden het niet en ook al op andere fora gepost waar ook niemand schijnt te weten wat ik moet doen. Als iemand mij alsjeblieft kan helpen want een pc die absoluut weigert te doen wat ie moet doen is echt om de muren van op te lopen (en ik wil eindelijk kunnen beginnen gamen, ik zit op een universiteitslan met giga-snelheden).

PS: bedankt om de topic-titel aan te passen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 16:15 ]

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Blinde gok, maar probeer Norton eens uit te zetten? Heb gelezen dat de setup bepaalde bestanden aanmaakt maar Norton dat verhinderd.

Verwijderd

Topicstarter
DeRCT13 schreef op 11 juli 2004 @ 16:12:
Blinde gok, maar probeer Norton eens uit te zetten? Heb gelezen dat de setup bepaalde bestanden aanmaakt maar Norton dat verhinderd.
net geprobeerd en... noppes. (met uitzetten bedoel je toch auto-protect uitschakelen ?, iets anders krijg ik nl. niet uitgezet)

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Gewoon eens niet laten opstarten, en dan nog eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
oké, probleem is dus opgelost, weet wel niet juist hoe maar het lijkt iets met power-dvd te maken te hebben: nadat ik nog een vruchteloze poging had ondernomen was ik bij een vriend een dvd gaan halen om toch nog eens te kijken of mijn dvd-rom niet stuk was, windows vroeg toen wat er moest gebeuren, ik klik openen met power-dvd en 'deze actie altijd uitvoeren' vink ik ook aan. De dvd werkt, ik haal hem eruit, steek de ut-dvd er terug in en ga eten, wanneer ik terukom staat de ut-installer open...

Dus, bedankt iedereen voor de hulp en nu ga ik gamen.
}) }) })

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 18:16 ]

Pagina: 1