Telkens ik probeer UT2004 (van op de dvd) te installeren krijg ik de melding:
"setup.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassingsfout niet juist initialiseren (0xc0000005). klik op OK om de toepassing te beëindigen. "
...ook krijg ik geen icoontje van ut op mijn dvd-station. Ik heb geprobeerd de demo te downloaden via de officiële website, maar ook die herkent windows niet. Ik krijg even de melding dat er een verwant programma nodig is en of ik het wil zoeken. Als ik dat dan doe kom ik op een windowspagina terecht waar staat dat het gezochte progr. niet beschikbaar is in mijn taal zonder verdere info over het progr. zelf en een link naar een pagina waar ik naar extensies kan zoeken. Windows geeft als extensie van de demo .exe.torrent en die vind ik daar niet terug.
Het kan ook niet aan de dvd liggen want bij een vriend doet hij het gewoon wel.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben echt ten einde raad! Alvast bedankt!
PS: ik heb de demo ook op een pcm-cd staan en dan werkt ie wel.
mijn specs zijn:
midi case- xenon- temp-control (300 Watt)
mobo ASROCK P4-VT8+
P4 - HTT - 2.8 G
256Mb PC3200 Ram
HD Maxtor 80G SATA
vga sapphire 9600xt 256Mb
Mtek Tv-linx
Windows XP home - SP 1
Office XP pro
Norton AV
ZoneAlarm
gekocht: juni 2004
"setup.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassingsfout niet juist initialiseren (0xc0000005). klik op OK om de toepassing te beëindigen. "
...ook krijg ik geen icoontje van ut op mijn dvd-station. Ik heb geprobeerd de demo te downloaden via de officiële website, maar ook die herkent windows niet. Ik krijg even de melding dat er een verwant programma nodig is en of ik het wil zoeken. Als ik dat dan doe kom ik op een windowspagina terecht waar staat dat het gezochte progr. niet beschikbaar is in mijn taal zonder verdere info over het progr. zelf en een link naar een pagina waar ik naar extensies kan zoeken. Windows geeft als extensie van de demo .exe.torrent en die vind ik daar niet terug.
Het kan ook niet aan de dvd liggen want bij een vriend doet hij het gewoon wel.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben echt ten einde raad! Alvast bedankt!
PS: ik heb de demo ook op een pcm-cd staan en dan werkt ie wel.
mijn specs zijn:
midi case- xenon- temp-control (300 Watt)
mobo ASROCK P4-VT8+
P4 - HTT - 2.8 G
256Mb PC3200 Ram
HD Maxtor 80G SATA
vga sapphire 9600xt 256Mb
Mtek Tv-linx
Windows XP home - SP 1
Office XP pro
Norton AV
ZoneAlarm
gekocht: juni 2004
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 04:02 ]